over kabouters gesproken! (ander topic) mijn lief kwam er gister achter dat hij geen werkbroeken meer had. aangezien hij betontimmerman/ijzervlechter is, zitten zijn broeken standaard onder het beton, en de zakken gevuld met staalspijkers en van die gele betonkrijtjes. hij moet ze dus altijd controleren van mij. hij voelen, nee er zit niks meer in. ik voel nogmaals de zijzakken en idd er zit niks meer in. dus ik net zijn broek GELUKKIG appart in de droger gedaan zodat hij morgen schoon naar zijn werk kan. doe ik net de droger open...... Bekijk bijlage 235281 gevolg...hele droger onder het krijt. er zit nu dus een trui van hem in om dit krijt hopelijk er zo uit te krijgen hij moet dus morgen verplicht een nieuwe trend gaan zetten op de bouw. ik controleer morgen echt of hij in die broek gaat werken dus meiden... mochten jullie morgen in Ede deze broek zien... dat is mijn vent!
Oh heb dat ook n keer gehad, 8 kookwassen later eindelijk schoon zonder af te geven...dus succes misschien even machinereiniger gebruiken? Dat heb ik niet gedaan maar zal veel verschil maken ...
LOL ...ik moet ik Ede zijn...geef ff aan waar, dan tuuter ik ( of heb je liever een foto als bewijs dat hij 'm echt heeft aangehouden )
Haha geweldig! Dat zal die van mij vast ook een keer overkomen... hij is dan wel timmerman maar wat ik soms in het wasmachine vind na het wassen.... grrrr (en ik weiger zn zakken te controleren! Doet hij maar zelf)
Haha als mijn nichtje hem ziet zal ze roepen; die meneer heeft een bananenbroek! Hoop dat het snel uit je droger is.....
Haha, briljant! Waar werkt'ie in Ede? Kan ik even langsrijden en kijken oftie 'em aan heeft, ghehehe!