Mijn dochter valt tijdens de bv vaak in slaap of dommelt weg. Ze drinkt dan dus niet echt actief. Hebben jullie tips hoe ik hier t beste mee om kan gaan?
Hier nog zo eentje. Ik leg vaak een nat spuugdoekje bij mij waarmee ik dan af en toe over haar wangetje of voetjes wrijf. Ik doe ook altijd haar broekje af als ze drinkt zodat ze wat wakkerder wordt door de koude. Vooraf het pampertje verversen en goed met een nat doekje over haar billetjes gaan. Borstcompressie toepassen terwijl ze drinkt zodat het actief zuigen gestimuleerd wordt. Dit is zowat alles wat de LK mij als tips meegaf. Succes!
Hier ook ervaring met twee luie drinkers. Nat doekje idd, kriebelen onder voetje, over gezichtje wrijven (hard), even verschonen bij in slaap vallen, niet te warm aankleden. Opletten dat je zelf niet gaat wiegen enzo.
Ik verschoonde mijn oudste dochter voor de voeding. Ook kietelde ik haar onder de voeten. Bij haar duurde een voeding een eeuwigheid.....wel schattig achteraf GENIET ERVAN
Bedankt voor de tips! Ik geniet er zeker van. Ben alleen zo bang dat ze te weinig binnen krijgt op deze manier.
Dat deed mijn dochter ook. Ze hoeven trouwens niet wakker te zijn om te drinken, half slapen drinkt ze het beste haha. Aanleggen bij het eerste hongersignaal scheelt hier heel veel, dus niet pas als ze huilt of al 10 minuten op haar knuistjes heeft liggen sabbelen. Groeit ze wel goed?