Luie eierstokken?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Purplegates, Jun 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Purplegates

Purplegates Niet meer actief

Vandaag bij de gynae te horen gekregen dat ik last heb van 'luie eierstokken'. Kan je dit hebben als je menstrueert? Mijn cyclussen zijn vrij lang 35-46 dagen.

Aan 1 kant was een follikel al goed aan het rijpen. Maar eisprong zou nog even duren. (Volgens mijn app volgende week woensdag-vrijdag)
    Volgende week donderdag of vrijdag bloed laten onderzoeken.

Klopt het dat ik luie eierstokken heb ookal krijg ik mijn menstruatie? En hoe moeilijk is het om zwanger te worden met luie eierstokken? En zou ik evenzeer clomid ofzo moeten gebruiken als ik een eisprong heb?

2. Purplegates

Purplegates Niet meer actief

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Geen ervaring mee maar als de gyn je dit heeft verteld, kon zij dit dan niet erbij vertellen?

4. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Luie eierstokken? Bedoeld ie gewoon langzame eicelrijping?
    Ik had altijd cycli van +35 dagen en de gyn heeft me toen op hormonen gezet omdat hij zei: Te langzaam rijpen daar gaat de kwaliteit van de eicel van achteruit.

Een cyclus van boven de 35 dagen is niet wenselijk volgens mijn gyn.

5. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    2,446
    1,463
    113
    Ik had "luie" eierstokken hehe. Ik had gewoon een cyclus van 28 - 32 dagen, maar het bleek dus dat m'n eitjes veel te langzaam groeiden, waardoor ik soms pas op dag 21/22/23 een niet al te krachtige ovulatie had met daarna een bagger Progesteronwaarde.

Meestal kreeg ik kort daarna al bruinverlies, om dan toch op bijvoorbeeld dag 28 ongesteld te worden.

Dus altijd gedacht dat ik een normale cyclus had...totdat we de MMM in gingen.

Share This Page