Luier advies nodig!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MelanieL29, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.304
    2.586
    113
    aldi en etos vindt ik allebei fijne luiers als alternatief voor de pampers.
    Vooral die van de aldi en ze zijn altijd goedkoop

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hier gebruiken wij bumblies. Van de vomar en deka en supercoop
    Fijn en leuke prijs

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Wij gebruiken van begin af aan KV luiers, ze bevallen echt super goed! een paar keer pampers geprobeerd maar ik moet zeggen dat ik die van KV toch fijner vind en geen last van rode billen liesjes enz...ligt denk ik ook aan de huid van je kindje :)

Ik heb ook die van Etos geprobeerd maar dat vond ik echt super dikke een beetje kraamverband achtige luiers.

Ojah ik heb ook huggies geprobeerd maar daar lekte die elke keer op door pfff echt niet normaal en er staat ook nog eens die stomme achterlijke winnie de pooh op haha vreselijk beertje die zat ook precies op zen piemeltje en als die hem dan aan kreeg zei ik zooo nu kan je lekker weer op winnie piesen...

Dus ik zweer echt bij KV luiers zijn nu in de aanbieding 3 pakken halen 2 betalen :)

4. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Toen mijn jochie nog klein was zwoor ik bij kruidvat luiers en toen hij goter werd (3+) zwoor ik weer bij de c1000 luiers.
    Die van de kruidvat zijn inmiddels wel verandert dus ik durf niet te zeggen of ze nu nog steeds de zelfde kwaliteit hebben,de meeste zeggen van niet

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    uit het juryrapport, over de KV luier:

Een gezellige en fleurige luier

sorry hoor, maar het interesseert me echt geen biet hoe gezellig en fleurig die luier is! hij moet zijn werk doen!

hier altijd baby dry (pamper), koop ze nooooit voor de volle prijs, altijd aanbiedingen (liefst 3=2). heb ook actifit geprobeerd (getest voor tns nipo), maar die stinken al zo 'schoon' uit de verpakking. bah.

6. mama2011

mama2011 Niet meer actief

ik ben overgestapt naar kruitvat luiers omdat pampers na een plasje heel erg gaat ruiken en s' nachts lekte hij er in door:(!
    dus toch maar overgestapt en ze zijn perfect en fijn in gebruik en lekt niet meer door en ruiken ook niet na 1 plasje:D
    dus ben erg tevreden over kruitvat!

7. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hier kruidvat gehaald uit de actie 3 pakken voor 14,98! Voor die prijs kun je ze wel testen. Ik haalde er 1 uit de verpakking en vind het best een dunne luier, bijna net zo dun als pampers.

Heb ook wel een x c1000 gehad mwha kan er mee door. En die van de lidl zijn ook wel fijn. Mijr bijze zeker dikker dan die van KV en pampers. En idd pamers alleen uit de aanbieding halen dan is het wel te doen.

8. xxjeanyxx

xxjeanyxx Lid

24 jan 2011
    46
    0
    0
    NULL
    sliedrecht
    hier word alleen kruidvat gebruikt.. vind het fijne luiers en niet duur..

9. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Huggies! koop altijd flink in bij aanbieding (alleen 2 voor prijs van 1) en op deze manier is het volgens mij de goedkoopste! iig goedkoper dan de aldi.....Ik ben er erg tevreden mee, ik hou wel van winnie ;)

10. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    haha lyso winnie gek:)

maar huggies waren dan wel aller laatste in de test van kassa :) maar jah zo zie je maar weer iedereen heeft verschillende ervaringen..

11. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Ja leuk om te lezen al deze verschillende ervaringen. Ben wel een beetje benieuwd geworden naar de betrouwbaarheid van de test. En of de kruidvat in de tussentijd de kwaliteit veranderd heeft. Vind de berichten over de Kruidvat luiers in dit onderwerp nl nog niet altijd even positief.

Deel Deze Pagina