Wanneer voetenzak?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Benzoblij, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benzoblij

Benzoblij Actief lid

8 mei 2007
    319
    0
    0
    Eigenlijk vind ik het best koud buiten en zat me net te bedenken of het al weer tijd is voor de voetenzak in de wagen. Ons dochtertje is bijna 10 maanden en heeft het niet snel koud, maar vraag me toch af of de beentjes niet koud worden nu zonder voetenzak.
    Wat hebben jullie?

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik heb de voetenzak nog niet in de wagen hoor. Zo koud is het nog niet en als ik nu al aan de voetenzak ga, wat doe ik dan als het echt koud wordt? Van de week in de stad verbaasde ik me er zelfs over, het was aardig warm en kinderen die al met jassen, sjaals en dichtgeritste voetenzakken liggen of zitten.

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik heb hem er wel in.
    Maar niet dicht.
    Alleen over haar voetjes heen.
    Maar wonen vlakbij de polder en als we met de hond daar heen gaan is het best wel is erg koud al voor haar.

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb bij alyssa al wel de voetenzak erin. ik let er wel goed op hoe warm het is en anders gaat of de bovenkant eraf of haar vestje uit. ik vind de wind op het moment wel fris, dus vandaar de voetenzak. verder heeft ze geen dikke kleertjes aan, dat is binnen nog lang niet nodig.

liefs doris

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Hier zit de voetenzak er ook al in hoor. Vaak rits ik in de middag de bovenkant eraf. Maar zo in de ochtend/avond is het best wel fris buiten.

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier ook nog "dunne"kleertjes aan en een zomerjasje.. wel de voetenzak er al op.. als ik s'morgens met de honden ga wandelen is het echt wel koud hoor! En ze is al zo snotterig. S'middags zit ze er boven op.

En als het strax echt koud wordt dan heeft ze haar winterjas.. sjawl.. wantjes en winterkleertjes wel..

Ligt ook erg aan je kindje en waar je woont ;)

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier zit de zak er al in ... hangt van de temp af of ik m over haar beentjes doe. Als ze slaapt doe ik me wel een beetje over haar heen.

8. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Hier nog echt niet hoor. Als het fris is buiten doe ik wel een maillot onder haar broekje aan, maar nog echt geen voetenzak.

9. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Hier nog geen voetenzak...
    maar als we smorgens optijd op de fiets zitten
    dan heeft ze wel een winterjasje aan.

Deel Deze Pagina