luier advies?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ml80, 25 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Writer

Writer Niet meer actief

ik vind pampers 3 kleiner vallen dan lidl ,van lidl is tot 9 kilo en hij past nog , van pampers is wel strak
    lidl heeft nooit gelekt of rode billen

2. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Lidl was een ramp hier... Zijn plas liep er aan de achterkant gewoon uit, terwijl de luier niet eens 'vol' zat.. Hele pak weg kunnen flikkeren. Huggies gaat, maar niet voor nacht.. Libero is redelijk goed voor overdag. Enigste wat het hier goed doet is Pampers babydry (en lekt niet 's nachts!). Maar laten ze die wel in NL verkopen maar ik heb ze nog niet gevonden in Zweden... :(

3. ml80

ml80 Actief lid

21 okt 2007
    221
    0
    0
    Bij Arnhem
    Hoi,
    bedankt voor jullie tips, ik heb pampers active-fit gekochy, nr 3, maar helaas zat vanochtend zijn rug er weer onder..
    Ga binnenkort nr 4 maar eens proberen hoe die zit. Hij weegt nu toch al ruim 6,5 kilo, en nr 4 is vanaf 7 kilo.
    Ben benieuwd x

4. Eef79

Eef79 Actief lid

4 jun 2008
    216
    0
    0
    Begeleider VG / GGZ
    Flevoland
    Ook hier steeds poeplekkage (lekker...), maakt niet uit welk merk luier, maatje groter helpt ook niks...t lekt langs de pijpen.
    Jelte gaat regelmatig met kleren en al in bad....
    Ik weet het ook niet meer, hij heeft ook al een tijd dunne ontlasting, geen diarree maar ook niet echt compact. Hij krijgt wel steeds tandjes, dus misschien is dat het, ik heb al gekeken naar voeding en vocht maar daarin kan ik niks ontdekken wat de veroorzaker zou kunnen zijn.

Iemand een lumineus idee?

Ik dacht misschien nog te proberen of een kunstof luierbroekje, of een boxershortje dat de pijpjes van de luier wat beter afsluit werkt

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wij hadden op een gegeven ogenblik ook telkens lekkage.

Sasha was toen rond de 6.5 kg, ben toen toch maar overgegaan op maatje 4. Lekkage weg! Helemaal top. Gebruik ook Pampers. Heb verschillende andere geprobeerd, maar kom hier toch telkens weer op terug.

Deel Deze Pagina