Hoi, Ik ben op zoek naar een luier badpakje voor mijn dochter. Ik bedoel een badpakje met een luierbroekje erin, die de ontlasting tegenhoudt, en je zo geen zwemluier nodig bent. Iemand enig idee waar ik deze kan kopen? Online misschien? Of heeft iemand nog zo'n badpakje in de aanbieding?
ik heb ze voor een tijdje terug hier bij de etos gezien alleen dat was een zwemluierbroekje. Een zwembroekje die afsloot als een zwemluier zodat je die er niet meer onder aan hoefde te doen of er een badpak variant bestaat weet ik niet maar ik heb er nog nooit van gehoord.
http://www.0tot24maanden.nl/N_frame.htm ... 10102.html Hier kan je er 1 kopen, wel een beetje prijzig vind ik.
Sorry zag later pas dat deze vanaf 6 maanden zijn, kan nergens kleiner vinden alleen maar zwembroekjes van 3 tot 6 maanden helaas.
Ik heb bij prenatal wel zwembroekjes gekocht, maar badpakjes. Ik weet het niet. Hebben ze die ook niet af en toe bij prenatal?
Ik heb er een heel stel van Rabbibs, zijn heel handig, helaas is Annika er nu bijna uit gegroeid, maar welke maat zoek je? Ik heb er denk ik nog wel een liggen
Nou heb er een van internet besteld, maar nog niet binnen. Dus even afwachten als dat wat is, anders hoor je nog van me!