Brandon sliep vanaf 9 weken altijd al de hele nacht door, van 23.00 tot 8.00 maar sinds 2 weken (sinds ik net weer aan het werk ben) word hij elke nacht rond 3.00 wakker, dan rond half5 weer en dan om half7 en wil hij helemaal niet meer slapen.. Hij ligt dan de hele tijd te kletsen in bed en word na een tijdje een beetje mopperig tot ik zijn speen er weer in die. dan valt hij voor een klein poosje weer in slaap. ik geef geen flessen minder en heb ook niet het gevoel dat hij hongerig is.. weet iemand wat dit kan zijn?
Ja! Gooi eens 'slecht slapen' of '4 maanden sprong' door de zoekmachine en je zult zien dat heel veel baby's precies rond deze tijd slechter gaan slapen! Hier dus ook, ook net toen ik weer aan het werk moest. Bij ons ook wakker vanaf 3 uur speentje geven en dan viel ze weer voor een uurtje in slaap..en daarna elk uur wakker... Maar, we lijken er na ruim 2 weken door heen en nu raakt ze weer in haar oude ritme. Ik hoor nog wel eens dat ze rond 3 uur even wakker is, maar ze begint dan niet te huilen en valt vanzelf in slaap. Dus ik hoop voor jullie dat dit ook maar tijdelijk is! Groet Snoozie
Nou dat klinkt me als muziek in de oren, dat het gewoon weer over gaat ben echt zo moe als ik moet werken en al de hele nacht wakker ben geweest! Ik zie dat inderdaad meer babies hier last van hebben rond de 4 maanden.. Ik ben weer gerust gesteld, bedankt