Luier drama

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Twixie, 18 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Maatje 4 moet wel lukken den ik. Ons meisje is nu ook 7 kilo en is net over naar maat 4 😉 Hopelijk werkt dat voor jullie. Volgens mij heeft pampers ook maat 4+, die absorbeerd iets meer dan de normale maat geloof ik.

2. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Wasbare luiers hebben hier ook nog nooit doorgelekt.
    En dan de Little lambs bamboo met overbroekje. Kan je volgens mij een nachtsetje van bestellen of eens op marktplaats kijken, behoud goed zijn waarde:)

3. Ilsemarietje

16 sep 2014
    24
    0
    1
    NULL
    NULL
    #23 Ilsemarietje, 19 jan 2017
    Laatst bewerkt: 19 jan 2017
    Voor echt grote plassers (daar lijkt ts er wel eentje van te hebben;)) zijn er zelfs speciale nachtluiers, die nemen nog veel meer op dan bijvoorbeeld Little Lamb. Dan kan het haast niet meer mis gaan:D Voor zover ik weet zijn de Petit Lulu Maxi/Night en de Anavy Maxi/Night de allerbeste slurpers op de markt op dit moment.

Edit: Ik heb een webshop en heb dus heel veel merken op absorptievermogen getest. De twee die ik hierboven noem zijn de winnaars op nachtgebied ;)

4. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Wij doen altijd een pamper (in de juiste maat) normaal aan, en daar overheen een huismerk luier 1 maat groter, en die dan achterstevoren zodat het hoge deel op de buik zit.. Dit is het enige wat hier werkt :D

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hier lekt het er niet langs bij een maat groter nee. Sterker nog, het lekt juist bij een maat die precies past.

Wasbaar zou idd ook een optie kunnen zijn. Wij gebruiken overdag wasbaar maar durven nog niet over naar wasbaar voor nacht vanwege het vele plassen. Maar hoor er goede verhalen over! Idd de merken die hierboven genoemd worden.

6. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Hoera! Feestje!
    Hij kreeg gister z'n fles rond 9 uur want hij was een beetje aan het mopperen en toen dacht ik nog. Al komt hij in de cht dan geef ik een flesje maar hij sliep door en was vanochtend DROOG! Hoe blij kun je zijn ...

Ik juig nog niet te hard want de eerste keer dat ik Active Fit 3 gebruikte was hij ook droog. Nu maat 4 aangedaan en het is goed gegaan. Als hij morgen ochtend weer droog is dan ga ik harder juichen hahah

7. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Kraamverband in de luier als extra inlegger wil ook nog wel is helpen.

Deel Deze Pagina