Spannend Roozjuh! Ik heb alleen zo'n luieremmer met van die cassettes. Hij staat in de babykamer naast de commode. Het leek me handig, met die cassettes, omdat de luier lucht- en geurdicht wordt verpakt. Hoef ik 's nachts niet in de weer met zakjes of naar buiten lopen richting de kliko. Overdag zullen we de baby ook regelmatig beneden in de badkamer verschonen, daar hebben we geen luieremmer maar gewoon een plastic prullenbak met deksel. Lijkt me ook wel goed, of jullie moeten argumenten hebben vóór een echte luieremmer en tegen de plastic prullenbak met deksel?
hey meiden hier weer berichtje van mij, wat ben ik toch weer lekker aan het spammen haha! vk is net geweest, vruchtwater was allemaal goed, hartje van baby ook goed. krampen van de voorweeen zijn zoals ze moeten zijn, met onderrug erbij enzo. ziet er goed uit zei ze. nu gewoon mn tijd volmaken met schoonmaken ofzo haha Moeders komt al deze kant op, vond het beetje vroeg maarja ach, dan blijft ze desnoods een nachtje
Wow spannend Roozjuh!!!! Heel veel succes alvast! (40+1 dat betekent dat ik morgen aan de beurt ben )
Ik denk kom nog even kijken of er nieuws is. Maar je zal wel diep in je weeen zitten inmiddels. Succes!
Wat spannend, succes joh! Hier 1 gewone luieremmer, idd naast de commode. Badwater laten wij weglopen in de tummytub.
Ik heb 'maar' 1 luier emmer, en die gebruik ik alleen om het badje mee te vullen! Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!
Hey dames! Dankje voor het doorgeven dat ik bevallen ben Ook hier even de nodige informatie : Hij heet inderdaad Damian, weegt 2805gram en is echt een droom kindje, Ben nu al paar uur thuis en klein ligt nog heerlijk te slapen! hihi