Hey allemaal, Ik ben halverwege mijn zwangerschap nu en heb natuurlijk al wat zitten rondneuzen voor kleertjes. Wat kleine dingetjes al gekocht ook Nu vroeg ik me alleen af wat jullie gemiddeld uitgeven voor een setje van bv broek en truitje? (niet per se als set gekocht). Ik vind namelijk de prijsverschillen tussen de winkels soms best groot. Weet dat dit persoonlijk is natuurlijk, dus er bestaat ook niet zoiets als een "juiste" prijs (wat voor de een duur is, is voor de ander bv normaal), maar was gewoon benieuwd naar jullie antwoorden Dankjewel alvast
Heel verschillend. Ik heb duurdere setjes van bepaalde merken, maar ook setjes van Hema, H&M of Babydump die een stuk goedkoper zijn. Ik ga in ieder geval geen 80 euro uit geven voor een jurkje De ene keer heb je voor 15 euro een setje en de andere keer voor 40 euro.
Ik ga echt geen 20 euro of meer uitgeven voor een setje. Kan het betalen maar vind het veel geld voor iets wat ze zo kort dragen. Gewoon zonde. Hier een aantal setjes van zeeman en wibra voor 4 a 5 euro. Setje prenatal a 12 euro. De rest komt allemaal van marktplaats af. Veel merk zoals mexx, esprit, noppies en lief voor 3 a 4 euro per setje. Kort gedragen dus zo goed als nieuw en vaak de kaartjes er nog aan..
Ja, ik heb ook echt vanalles.. De ene keer koop ik nieuw een merk setje. De andere keer niet. Soms zelfs mp! Maar heb wel altijd leuke kleertjes in de kast hihi
Ik koop vooral bij Hema, H&M en Prenatal. 15 tot 20 voor een setje vind ik wel oké. Af en toe koop ik wel eens iets duurders van Esprit of Mexx.
Niet meer als 25,- per set. Maar ik koop alles met korting. Goed zoeken en op aanbiedingen/sale letten. Zo heb ik 4 boxpakjes voor 20 euro gewoon nieuw. Maar de meeste setjes zijn 3 of 4 delig en dan rond de 25 euro.
Ik betaal er wat meer voor. Maar hou van Jottum, Gymp en heb ook Burberry in de kast liggen. Ik kijk er vooral naar wat ik mooi vind.
Broek-shirt/truitje niet meer als 15 euro Tijdje terug van de c&a, lange ribbroek,shirt lange mouw en zacht jasje maat 62 voor 17 euro,was wat afgeprijsd. Bij zeeman kun je t treffen. Vind zelf hema erg fijn en betaalbaar spul hebben,
Ik let niet persé op de prijs, maar alle kleertjes hier komen van zeeman, c&a, h&m... Ik zie in de babyzaken wel eens een vestje oid voor 25,- dat zou ik er nooit aan uitgeven, hoe leuk ook. Met een beetje geluk kan ze het een paar weken aan... Daarnaast hou ik ook gewoon erg van aanbieding shoppen
Ik vind dure kleding voor baby's zoiezo onnodig.. Ik heb dure kleding gehad waar ik de vlekken niet meer uitkreeg en goedkope kleding die heel lang meegingen.. Ik kijk altijd eerst bij de wibra zeeman en c&a.. zeker tot maat 80.. Als je kijkt hoe kort een kindje het aanheeft, en mn zoontje kroop met 7 maanden.. en kon onderhand 2x per week een broek wegdoen met gaten op de knieen.. lang leve de zeeman! Het eerste jaar groeien ze zo snel.. dan koop ik liever wat duurdere kleding als ze langer in 1 maat blijven..
Voor de winterkleding wil ik niet meer dan 20,- per setje uitgeven. (broekje + truitje/vestje) rompertje/sokjes/slofjes/mutsje reken ik er niet bij. Wij hebben al een beetje kleding voor haar gekocht, waaronder ook spul van Noppies en nog een merk maar die naam ben ik kwijt. Wel in de opruiming gekocht dus dan red je het makkelijk met dat bedrag.
Wij hebben gekozen om een aantal zakken babykleding van mp te kopen Uiteindelijk heb ik zoveel kleertjes dat ik een elftal 6 keer per dag zou kunnen omkleden voor minder dan 50 euro. Ik heb 1x een bestelling gedaan bij nextdirect.com en ons eerste pakje is (gloed) nieuw.. Maar je kunt het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt
Ik koop heel veel als er sale is alvast in de volgende maat. Dan kun je ook van de merken voor 10 tot 15 euro een broek of shirtje kopen. Dingen van bijvoorbeeld Zeeman passen gewoon niet goed bij mijn zoontje omdat het te breed valt, dus die valt hier dan af.
hier allerlei verschillende setjes.. Bij de Hema heb je goede kwaliteit/prijs verhouding. Ben je denk ik rond de 15/ 25 euro kwijt (broek/rok, shirt en vestje). Zeeman heb je soms ook leuke dingetjes, had gister een legging en shirtje met lange mouwen voor nog geen 5 euro. Merkkleding is wat duurder, maar vind lang niet alles goed! Zo heb vind ik noppies leuk, maar kwalitatief gezien vind ik het niet zo best. Hier hebben we een willemsen mode (bakkaboe en dirkje) en daar ben ik ook tevreden over ben je gemiddeld ook 25 euro kwijt. Veel plezier met winkelen... ik vind het altijd geweldig
Hier verschilt het ook erg van prijs. Koop de meeste rompertjes, kleertjes etc. bij de zeeman. Hebben ze super leuke dingen voor een goedkope prijs . Het duurste setje daar kostte geloof ik nog geen 20. Nu koop ik ook wel dingen van internet. Zoals van 3suisses en La Redoute. Deze dingen zijn ook niet super duur al heb ik wel een aantal duurdere dingen gekocht omdat ik ze gewoon zo leuk vind. Zoals jasjes die kosten toch al direct 25 à 30 het jasje. En heb laatst gaan winkelen in Roermond en daar heb ik voor één keer is gek gedaan en heb een jurkje van Armani gekocht voor 35 euro en schoenen van Gucci voor 75! Maar vond het gewoon zo lief en voor één keer vind ik het wel kunnen. Maar je maakt het zo duur of goedkoop als je zelf wil.
Wij kopen eigenlijk alles tweedehands, alleen de eerste pakjes nieuw en ieder jaar hun verjaardagsoutfit. Ik geef niet meer dan 1 euro per kledingstuk uit tweedehands, hooguit 2 als het een duurder merk is.
Dat is persoonlijk en wat jij belangrijk vindt. Ik kocht gewoon bij de zeeman setjes, bij hema, wibra enz...Ze gaan zo snel door de maatjes heen, spuugvlekken en spuitluiervlekken krijg ik nooit uit kleding gewassen..nou dan is dat geen zonde. Denk dat ik voor een broekje en truitje zo op gemiddeld een 8 a 10 euro kwam. En dan was dat de eerste maatjes he. Nu nog altijd winkel ik voor de kids bij c&a, v&d, h&m, Hema, Zeeman en Wibra. Ik vind het fijn dat ze er netjes en verzorgd bij lopen, maar vind het zonde om uit te geven aan merkkleding waar ze mee kruipen, op knoeien, op vallen, op morsen en zo uitgroeien. Als ik niet meer weet wat ik met mijn geld moet doen, stap ik ms nog es over op merken Oh en via mp altijd mooie pakketten gescoord!