Ik vind het niet makkelijk dat ik als ik onderweg mijn dochter wil verschonen het matje, een luier, doekjes en zakjes los mee moet nemen dus nu zocht ik zo'n verschoonmatje met daarop vakjes voor luiers, doekjes en zakjes. Dan heb ik ook alles bij elkaar een gezien mijn dochter alle kanten op wurmt, kruipt, rolt etc en ik haar dus niet 'los' kan laten Wie heeft ook zoiets? Van welk merk? En vind je het handig?
IKEA! Ik heb een zwart/witte tas van de Ikea die je dus openvouwt en dan is het een matje. Er zitten genoeg vakjes in voor luiers en doekjes en zakjes. Een beker en mn telefoon kunnen aan de buitenkant. Het lijkt en draagt als een gewone schoudertas, maar is dus uitgevouwen een matje. Ik neem het ding vaak mee! (al kunnen extra kleertjes er niet in)
Maria: die klinkt goed! Ik bedoel alleen wel een wat compacter 'ding'. Zeg maar een beetje formaat matje wat meestal standaard bij de luiertas zit maar dan met daarin of op extra vakken. Die kan ik dan in m'n luiertas doen en als ik mijn dochter dan bijvoorbeeld even wil verschonen als we ergens wat eten ofzo dat ik dan alleen maar dat matje met spulletjes uit mijn tas hoef te halen.. Vind het zo'n gedoe om alles los mee te nemen en m'n dochter op de arm en de hele luiertas is ook niet handig omdat die dan vaak op de grond staat en ik nog niet makkelijk bij mijn spullen kan. Ik zag dat ze van snoozebaby zoiets hebben wat ik bedoel. Heeft iemand deze? Hij lijkt me namelijk erg klein en ik weet ook niet of het matje afneembaar is?
Idd van snooze baby, hij is niet afneembaar wel kan hij in de wasmachine. Ik heb hiervan een imitatie gekregen in mijn kraampakket van Unive. Hij is precies hetzelfde als snooze baby (heeft een vriendin) alleen een ander stofje aan de binnenkant. Ik vind hem erg fijn.
Ik vind doe van snooze baby erg handig. Ik heb billendoekjes, hydrofiel,extra kleertjes, luiers in de vakken en dan kun je het mooi opvouwen tot een pakketje. (als de kleertjes groter worden weet ik niet of dat nog past).
Oké Snoozebaby is dus handig! Dan ga ik daar voor. Ik heb er de omslag doek van en daar ben ik ook super blij mee
Is die van Snoozebaby ook groot genoeg? Hij ziet er zo klein uit? Mijn dochter moet er nog wel een tijdje op passen
Wij zijn ook erg tevreden over de snoozebaby easychange! Heb er een hydrofiel in welke ik uitvouw, mocht er dan een 'ongelukje' gebeuren in de zin van, er valt een vies luierdoekje uit de luier of ze besluit weer eens niet stil te willen loggen dan alleen hydrofiel eruit en matje zelf is nog schoon. Vind m ideaal omdat je de luiers en doekjes er mooi in kunt doen en t opvouwt toteen pakketje. Maat temeer ook omdat ik haar overal kan verschonen, t lekker zacht ligt en hygienisch op een toilet ipv die vieze verschoningskussens die er veelste ranzig uit zien. Hier tevreden gebruikers van de snoozebaby easychange!!
Zoiets ziet er inderdaad super handig uit! Vooral het feit dat 'ie afneembaar is. En voor een tientje! Dat is nog eens een goede aankoop. Jammer dat 'ie niet in vrolijke kleurtjes is maar ik ga deze sowieso bestellen. Thanks!