mijn dochter heeft sinds gisteren koorts met moeite heb ik haar temp op kunnen meten ze had 38.8 en een zetpil kunnen zetten nou het is dus echt een drama ze vind het vreselijk gillen krijsen schoppen los wurmen iemand die ditzelfde heeft? en heeft iemand tips?ik heb al bij de kruidvat paracetamol kauwtabletten gehaald en fijngestampt door haar eten gemengd maar ze eet ook niet veel nu
Oei, rond die leeftijd lukte het nog wel, nu is ze bijna vier en lukt het ook echt niet meer, ivm angst voor pijn, gekomen door obstipatie. Dat heeft ze nu niet meer maar de angst nog wel. Misschien van die sinaspril halen en fijn stampen en door het drinken doen? Daar zit ook niet zon mint smaakje aan. Sterkte in ieder geval!
Daro Kind Vloeibare Paracetamol 100ML | voordelig online kopen | De Online Drogist Verder heb je ook nieuwe infrarood thermometers, maar weet niet of deze goed zijn. Succes!
Vloeibare paracetamol met een beetje water proberen misschien? Hier sinaspril met bananensmaak, dochter vindt 't erg lekker.
Bij mij ging ze gewoon in de houdgreep en moest het ondanks dat ze het niet wilde. Ik kon haar gelukkig wel vertellen dat ze zich dan snel beter zou voelen en dat was ook zo.
Hier gelukkig geen problemen mee. Goed vaseline gebruiken (ook op de thermometer) en het zit er zo in! Als het echt een drama blijft zou je inderdaad dat vloeibare spul kunnen proberen.
Hier het zelfde probleem, ik vind het ook enorm zielig en ga dan niet koste wat kost iets naar binnen drukken. Vaseline, nat maken met wat spuug, afleiden, alles hebben we geprobeerd maar ze raakt in paniek, ik kan dat niet aanzien. Wij hebben vloeibare sinaspril gehaald, wat een verademing! Eten deed ze niet heel goed, maar zo'n lepeltje met vloeistof kregen we er nog wel in. Ik wil nu nog op zoek naar een goede oorthermometer, dan zijn we helemaal van het gedoe af.
oorthermometer was hier de uitkomst! gaat prima zodra we willen tempen zegt ze zelf nu al oortje piep.. was toen ook een ramp rond die leeftijd.. Pcm zou ik idd de vloeibare halen.
Ik zou haar echt niet pushen, die kleintjes snappen dat nog niet en raken helemaal overstuur als ze er bang voor zijn. Ze begrijpen ook niet dat het even 'nodig' is. Ik zou gewoon de vloeibare paracetamol halen.