Wat doet jou herinneren aan je bevalling? (geur/smaak/liedje/etc).

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door DeeLighT, 18 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
  2. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
  3. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    De film national treassure :)
    Had manlief opgezet voor mij 1u snachts was de enige die we in huis hadden.

4. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
  5. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Ik heb meer last van geuren.. ik had deze week mijn handen weereens gewassen met de desinfecterende handzeep uit het kraampakket.. ik waande me meteen terug in de kraamtijd, voelde gewoon mn litteken weer trekken toen ik het rook :)

6. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Het was mezelf niet opgevallen, maar toen miniNooNoo echt nét geboren was merkte de gynaecoloog op dat er wel een heel toepasselijk nummer op de radio was...

YouTube - ‪John Mayer - Daughters‬‏

Ik vind het niet eens een leuk nummer, maar een beetje speciaal vind ik het wel ;)

7. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

De film Planet Terror. Die hadden we opgezet terwijl ik in bad zat met m'n weeen. Leek me wel fijn een beetje afleiding, alleen hebben we er niet veel van kunnen zien. De slijmprop ging eruit en niet veel later voelde ik het vruchtwater eruit lopen :)

8. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik lag vorig weekend bij de weekendtandarts omdat ik last van mijn kies had en dus een wortelkanaalbehandeling moest. Helaas dacht ik wel even zo'n bikkel te zien door het zonder verdoving te doen. Het enige verschil was dat ik nu gewoon met mijn benen dicht lag, maar verder schoten er wel weer beelden door me heen van de bevalling ;)

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    sneeuw... toen we met de tweede bevalling naar het ziekenhuis moesten, lag er een enorm pak sneeuw...

mijn neefjes verjaardag, want daar braken mijn vliezen:)

bij de eerste: expeditie robinson, gekeken tijdens de zwangerschap en ook tijdens de bevalling geprobeerd, haha.
    En een bepaald ps spel, wat ik deed toen het rommelen overging in pijnlijk rommelen, nooit meer kunnen spelen, werd al misselijk bij de gedachte...

10. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hier ook expeditie Robinson! :D Om 11 uur 's avonds braken mn vliezen en direct daarna begonnen de weeën, dus slapen werd m niet meer. Toen hebben we de laptop er maar bij gepakt en zijn via uitzending gemist de laatste aflevering gaan kijken. Al hoewel ik moet zeggen dat ik de tweede helft niet helemaal heb mee gekregen, het ging nogal hard met de ontsluiting ;)

11. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    t litteken van de KS en dat mn buik ronddom dat litteken nog steeds "raar" voelt.. beetje beurs.. soms trekt t...

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Grappig om te lezen, wat een uiteenlopende dingen zijn het zeg....

13. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
  14. Mayon

Mayon Niet meer actief

dat mijn man me nooit meer bij mn billen mag pakken ;) Ik heb dan steeds het gevoel dat ik weer scheur..

En ik hoor nog de stem van de VK tijdens de weeen.. En de zuster, toen ik alleen maar auau kon kreunen tijdens de persweeen, ja lieve schat het doet ook zeer...

15. Bri

Bri Niet meer actief

Muziek: cd van Solomon Burke, Don't give up on me. had vriendlief voor me opgezet, rustige muziek die ik erg mooi vond. Daar hadden we het vooraf helemaal niet over gehad en hij koos precies het goede.
    Ik heb het vooral met het liedje Soul Searchin'. Geen idee op welk moment in de bevalling dit liedje op stond, maar de associatie is erg sterk.

16. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Een ambulance! iedere keer als ik er 1 zie rijden moet ik er weer aan denken. Ben namelijk in de ambulance bevallen. Kijk je er toch heel anders naar sindsdien.

17. fafa

fafa Niet meer actief

grappig topic. leuk om te lezen. :)

Voor mij is het home-made gebonden champignonsoep met ham en dille: mn eerste wee begon bij het laatste hapje (middernachtelijk opgewarmde ;)) soep.

18. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Chili con carne en kots hiervan. Tijdens de weenstorm en persweeen

19. Leliana

Leliana Niet meer actief

sneeuw & dit nr YouTube - ‪Sleigh ride lyrics - Amy Grant‬‏ :D :D

Grappig wel, als kind (vanaf 8 jaar) zei ik altijd dat ik kindjes wilde krijgen met kerst en er MOEST heel veel sneeuw liggen! Nou, dat is allemaal (bijna; net voor kerst geboren) uitgekomen.. :D en heb het niet eens zo gepland! :)

20. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    De geur van meloen!! Mijn vriend maakte meloen voor mij klaar terwijl ik boven op bed de weeën aan het wegpuffen was. Via het openstaande raam rook ik al dat hij meloen had klaar gemaakt toen hij de schillen in de kliko gooide.

Deel Deze Pagina