Sinds een paar weken heb ik regelmatig hetzelfde gevoel als toen mijn zoontje nog in mijn buik zat en aan het schoppen was. Mijn vriend geloofde me niet, dus toen ik het gisteravond weer voelde heb ik hem laten kijken en het is dus ook te zien, want je ziet heel mijn buik golven. Zwanger kan ik niet zijn, want doordat ik nog steeds pijn heb door mijn knip (loop al bij de gyn daarvoor) hebben we nog geen gemeenschap gehad. Nu ga ik er vanuit dat het mijn darmen zijn, want wat zou het anders kunnen zijn? Iemand die dit bekend voorkomt?
Jaa, komt heel erg bekend voor! Mijn zoontje is nu bijna drie maanden en ook ik heb er last van! Ik schoot er helemaal van in de stress, omdat dat bij mij één van de eerste zwangerschapssymptomen was toen ik net zwanger was. Dus was zooo bang dat ik weer zwanger was. Heb er wat op gegoogled, en er zijn er meederen die hier last van hebben. Het zijn je darmen, meid! Je hoeft je nergens druk om te maken.
haha hier hetzelfde. Soms echt niet normaal. Ik heb van de week een tesje gedaan voor de zekerheid. Geef nog bv en dus nog geen ongi gehad dus wou het zeker weten.
Zo herkenbaar, ik dacht ook toen ik dit voelde; ik zal toch niet weer zwanger zijn, mijn meisje was toen een maand of 3, heb het nu nog wel eens, meisje is bijna een jaar.