Luier maat 4+ lekt steeds door.. welk merk nu proberen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xNadine, 3 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik zou eens actifit luiers gaan proberen, ben ik rond die leeftijd ook gaan doen en sindsdien nooit meer doorlekken gehad.

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Wij hadden dat probleem ook met de nieuwe babydry

Sinds we op Kruidvat pampers zijn overgestapt 's nachts is ze altijd droog 's morgens!

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Mijn dochter is bijna 1,5. Weegt rond de 10.5-11 kg en is vrij lang. Overdag 5 en snachts zelfs 6.. ze plast gewoon veel snachts. Luier zit tot onder haar oksels zo wat maar ze werd vaak wakker van natte romper.
    Vind de nieuwe babydry ook minder. Heb nu kruidvat :)

4. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Wij hebben 's nachts hetzelfde probleem. Elke nacht is hij helemaal nat: romper, pyjama en slaapzak. Hij is nu 9 kg dus qua maat zou 4+ prima moeten zijn. Ik heb al geprobeerd de luier omgekeerd aan te doen maar dat maakt geen verschil. Een grotere maat zie ik met zijn smalle beentjes niet gebeuren haha.

5. Kim13891

Kim13891 Lid

14 nov 2016
    89
    8
    8
    Hey! Ik heb een zoontje van bijna 6 mnd. Hij lekte ook steeds door bij maat 3 en nu draagt hij maat 4 en nog lekte hij. Heb er nu sinds 2 nachten kraamverband in gedaan (doordat de luier wat te groot is past dit ook hihi) en nu is hij al 2x droog gebleven.. vroeger had je inlegluiers maar volgens de verkoopster waren die er niet meer. Dus vandaar dit geprobeerd haha.

6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Opzich goed bedacht maar daardoor word het wel heel broeierig ...

7. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Thuis gebruik in kruidvat , ik zweer daarbij . Heb wel de eerste maanden tot maat 3 pampers new baby. Bij mijn oudste zoontje daarna pampers blijven gebruiken maar ik vond ze altijd klam kreeg tip kruidvat ik vind die heel goed. Ook andere gebrpobeerd maar blijf bij kruidvat.

Maar het kinderdagverblijf had altijd pampers baby dry maar mede omdat ineens veel kindjes door lekte hebben ze nu active fit. Nu gaat het weer goed.

Controleer idd even of de romper niet te klein is , vooral in de nacht zet de luier uit en hier merk ik qua doorlekken dat als de romper te klein wordt dat hij dan nat wakker wordt.

Toch vind ik 4+ wel ruim. Mijn jongste nu 10 maanden oud , rond de 9 kilo draagt 4 en die is nog echt ruim en heeft behoorlijke spek beentjes.

8. krullebol81

krullebol81 Actief lid

9 jul 2014
    393
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier een meisje die ook doorlekte 's nachts. We zijn voor de nacht over gestapt op pampers actifit en dat werkt perfect. Overdag gebruiken we gewoon een huismerk ivm de prijs en we vaker kunnen verschonen. (dochter poept overdag regelmatig zodat we toch moeten verschonen)

Deel Deze Pagina