luier maat hoelang....??

Discussie in 'Verzorging' gestart door soepstengel, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.250
    7.287
    113
    Vrouw
    Brabant
    Inmiddels zit Lisa toch ook al in maat 4 (ik dacht dat die vanaf 9 kilo was, maar blijkt dus vanaf 7 kilo te zijn), vooral 's ochtends is ze altijd helemaal doorgelekt, ze slaapt van 20u tot ongeveer 8u met nog 2 voedingen tussendoor, maar dan laten we haar lekker slapen en doen haar luier dan dus ook niet. Ik verschoon liever haar bed liever elke dag dan dat ik haar wakker maak ;). Eva zat eerst in 4+, maar ik merkte eigenlijk geen verschil met maat 4. Dus nu zitten ze allebei in dezelfde maat, lekker makkelijk!

Eerised, maat 5, wow, ben benieuwd of we dat met Lisa ook gaan krijgen. Eva groeide de eerste maanden heel goed, maar Lisa heeft haar al lang ingehaald inmiddels (als ik ze als baby vergelijk loopt Lisa nu zo'n 5-6 weken voor op Eva ;)). En Eva is nu heel klein en smalletjes, maar ik heb het idee dat Lisa wat langer bol blijft.

2. Ik heb wel eerst nog 4+ gehad, merkte toch wel wat verschil. Paste net wat beter..
    En toen met 5 maanden naar 5.. Maar nu moet ik zeggen dat ze wel erg dikke benen en billen heeft!
    Van omvang heeft ze ook broeken/leggings maat 86/92..

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.250
    7.287
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha met 5 maanden naar maat 5 :). Echt grappig. Eva heeft vandaag een broek aan in maat 86, die zakte vorig jaar van haar billen, broek valt een beetje groot, want het was wel haar maat toen. En nu zit ie goed! Nog steeds redelijk ruim boven, maar hij blijft in ieder geval wel hangen nu ;).

Lisa heeft dus maat 4 aangehad vannacht en zoals altijd vanochtend weer gepoept (altijd fijn als ze luier al vol zit met plas ;)) en alles is droog gebleven! Bij Eva zit de luier iets strakker dan bij Lisa, maar het scheelt niet zo heel veel. Het is wel makkelijk, allebei dezelfde maat!

4. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Hier met 18 maanden nog in maatje 3, weegt nu wel iets meer als 9 kg maar is heel smal gebouwd dus 3 zit beter als 4.
    Wisseld dus sterk per kindje zo te zien hihi

Deel Deze Pagina