baby lodger draagdoek aanrader??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door pookie66, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo ik zit te twijfelen over de aankoop van een baby Lodger draagdoek. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?????
    Aanrader of afrader????

2. Sammetjen

Sammetjen Actief lid

6 feb 2008
    217
    1
    18
    Eindhoven
    Hoi,

Ik heb er eentje, ik gebruik hem vooral in de maxicosi, maar niet echt als draagdoek. Ik heb het net nog even geprobeerd en ik vind gewoon niet echt dat ons mannetje daar comfortabel in ligt. Dus als wikkeldoek voor in maxi cosi en wandelwagen top, maar als draagdoek niet zo...

Liefs,
    Sam

3. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Heb hem al vaak gehoord of gelezen als afrader voor draagdoek. Ik zou hem zelf nogal duur vinden voor in de maxi cosi, dan heb je wel leukere zakken m.i.

4. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ik zou mijn geld ook liever besteden aan een losse draagdoek. Ik heb 'm wel eens om proberen te doen bij een oppaskind, maar die begon erg hard te huilen, hij lag er dan ook wel heel verkreukeld bij. Een echte draagdoek zoals een ringsling kun je veel beter verstellen en prettiger op je schouder dragen.

Het is wel zo dat sjouwen met een maxi-cosi pas écht beroerd is, dus het principe draag-maxi-cosi-zak vind ik wel aardig.

Bij mijn zoon deed ik de babybjorn draagzak altijd alvast om in de auto en op de plaats van bestemming hees ik hem er in. Keken mensen soms wel raar op als ik met kind en al de auto uitstapte. :D Alsof ik zo achter het stuur zou zitten!

5. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi Hoi,

Wij hebben er wel heel veel aan gehad toen Tim 6 weken was was hij heel erg huilerig en toen kwam ik erachter dat in een bepaalde houding hij heel rustig werd. Dit was exact dezelfde houding als in de draagzak. Werkte voor ons prima maar het ligt er dus ook een beetje aan waarvoor je hem wilt gebruiken. Ik had hem nooit gekocht voor gewoon als draagzak te gebruiken omdat het handig zou zijn. Want dat is het niet echt het is een ramp voor je rug en echt dingen doen als je de draagzak omhebt kan ook niet....

Groetjes Lysanne

Deel Deze Pagina