gewoon even zo verliefd op mijn 2 moppies

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mimi83, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

He meiden,

Allebei onze moppies zijn ziek, buikvirus, gelukkig geen hele heftige.

Maar ze liggen dus allebei beneden , wouden niet de bank delen , shannon dus een eigen matrasje en wou even deze hele lieve foto met jullie delen. Kunnen jullie kids zich ook zo lekker overgeven aan slaap als ze ziek zijn?

Wat zet je dit soort momenten weer even met beide benen op de grond dan. We zijn natuurlijk druk bezig met colin zijn laatste weken voordat hij naar school gaat, hij zou vandaag voor de 2e keer wennen en ik examens morgen, man toetsen en dan worden ze ziek. ja jammer dan, even heel wat tandjes terug en dan zie je ze zo liggen en denk je .

Joh alles komt wel in orde, waarom zou ik me zo druk maken om dingen die toch anders lopen als dat je denkt terwijl het enigste wat hun echt willen is liefde en geborgenheid. De rest vind zijn weg wel.

Deze mama schud de stress van zich af en gaat weer even genieten. Fijne dag meiden!

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113
    Ach..wat lief..

Ja als ze echt ziek zijn kunnen ze hier ook altijd heerlijk slapen...en overal

3. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och wat een schattige foto's. Hopelijk knappen je kindertjes snel weer op.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Dank jullie wel.

Ja hoop het ook, we gaan er sowieso een rustig weekend van maken en papa is morgen thuis bij ze zodat ik wel mijn examens kan maken en naar school kan.

6. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heel erg lief!

En jij succes met je examens ( wat gaat dat voor mijn gevoel snel! Wist nog dat je vertelde dat je aan een opleiding ing beginnen)

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Dank je !

Ik ga er ook heel snel door hoor juudje ;). nu 11 maand bezig en moet na deze 2 examens er nog 1 theorie, 1 typevaardigheid en 1,5 dag praktijk + stageverslag en normaal is de opleiding 1,5 jaar.

Morgen gaat wel goed komen, zijn niet de moeilijkste examens.
    maar dan moet ik wel heen kunnen;):D , dus man is thuis.

ik ga nu slapen , om half 8 in de auto de afsluitdijk over.. :)

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Lief!! Heerlijk daf ze zich zo over kunnen geven he!

Deel Deze Pagina