kramp/ zeurend gevoel onderin mijn buik en bij zijkant

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ster, 12 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Ik heb donderdag een positieve ovulatietest gehad. Vanaf woensdag al krampen bij mijn eierstokken en onderin mijn buik. Echter vanaf gisteren en vandaag heb ik een zeurende pijn onderin mijn buik en af en toe aan de zijkant bij mijn eierstokken. Dit heb ik nog nooit gehad.
    Zou dit nog met de eisprong te maken hebben of kan het al een zwangerschapsteken zijn...........
    Of kan je ook een onsteking hebben :cry:
    Ben een beetje onzeker, en weet dat ik het waarschijnlijk gewoon rustig moet afwachten! Heeft iemand dit ook weleens gehad?
     
  2. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    heb ik bijna iedere cyclus. volgens mij hangt het samen met de eisprong. ik denk dat je nog niet te snel aan een ontsteking hoeft te denken hoor. gaat meestal na een paar dagen weer over. dan kun je nog pijn krijgen rond innesteling. dat had ik in ieder geval afgelopen maand. sterkte.
     
  3. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hey Meis!

    Dat heb ik nu al anderhalve week , vanaf mijn eisprong! Ik dacht dat ik misschien ook wel zwanger zou zijn, schijnen wel zwangerschaps verschijnselen te zijn!maar nu moet ik deze week mijn NOD verwachten en heb ik sinds vanochtend echte ongi pijn :cry: schijn je ook te hebben tijdens je zwangerschap, maar voelt echt alsof ik ongi ga worden! Bij mijn eerste zw.schap had ik nergens last van haha pas nadat ik erachter kwam! dus ik heb verder geen idee! Maar hoop natuurlijk dat het zw. verschijnselen zijn voor je!

    liefs Petra
     
  4. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Hoi Peetje, Goh dan ben ik heel benieuwd voor je en hoop ik dat je zwanger bent hoor! Volgens mij had ik ook ooit ergens gelezen dat 50 % van de bevruchtingen weer afbreekt en dat je dan gewoon ongesteld wordt. Dus het kan natuurlijk best een keer zijn dat er een bevruchting plaats gevonden heeft, maar ja dan moet het nog wel stand houden.
    Ik ga echt nergens op rekenen en rond de kerst dan hoor je wel of de :evil: :evil: gekomen zijn of..... ;)
    Laat je ook weten hoe het bij jou afloopt?
     
  5. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    veel succes peetje en ster. ik dacht ook dat je als je ongi pijnen hebt, dat je dan niet zwanger bent. lekker verwarrend allemaal.

    ennu peetje volgens mij gaan wij gelijk op.
     
  6. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hey meiden!

    Haha ja idd dorito! denk wel dat als ik ongi word het eerder komt, ik heb een vervroegde eisprong gehad..waarschijnlijk woe of do!
    En ster haha dat zeg ik ook iedere keer...maar stiekum blijf je toch hopen/verwachten dat het zover is! gtenminste dat heb ik dan...mijn vriend wordt gek van me hahahahaa!
    Laten we hopen dat we allemaal een mooii kerstwondertje mogen ontvangen!!!

    Ik duim heeeel hard voor ons!!!!

    enne do en ster...hou me oop de hoogte he!!!

    liefs Petra
     
  7. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Hee Hallo,

    Ben een beetje nieuw hier... en misschien ook zwanger...
    Ik voel me al 2 dagen raar en ook raar gevoel in de buik, ik heb net 3 dagen geleden eisprong gehad, kan toch niet dat ik nu al iets voel?
    Ik heb een weeig gevoel in mijn buik en af en toe menstruatie-steken. Terwijl ik dus eigenlijk pas eind volgende week mijn NOD moet hebben.
    Mijn vriend "weet" het bijna 100% zeker, dat gevoel heeft hij...
    Ik hoop dat iemand mij een beetje gerust kan stellen... ik ben er veel te veel mee bezig...
     
  8. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    nou dat er veel mee bezig zijn dat herkennen we. ik had een week na de eisprong ook van die klachten deze maand. ik weet niet hoe lang je met de pil bent gestopt maar dan kan het ook nog ontpillen zijn. klinkt beetje vroeg voor innesteling.

    maar wat bedoel je met gerust stellen? hebben jullie een kinderwens? verder toch maar afwachten. sommige klachten heb je als je zwanger bent en ook als je het niet bent. lekker verwarrend.
     
  9. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik slik al heel lang de pil niet meer... alleen tijdens de zomervakantie ben ik er weer eventjes aangegaan om mijn menstruatie uit te stellen, dus.. of het daar nog aan ligt.. ik weet het niet!

    We waren niet bewust bezig om zwanger te worden... maar hebben de laatste tijd niet veilig gevreeen. En we hebben dus ook precies gevreeen rond mijn eisprong! We hebben het dus onbewust toch een beetje bewust gedaan... maar we zijn wel heel erg blij, hoor! Nu willen we het liefste dat het raak is! bedankt voor je reactie!
     
  10. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Hoi Niki, nou ben benieuwd, maar het is wel zo dat ik heel veel verhalen lees over dat mensen voelen dat ze zwanger zijn en dat het dan toch niet zo is.

    Echter ik heb zelf echt een ander gevoel; ook heel anders dan afgelopen keren na de eisprong. Ben al een jaar gestopt met de pil, dus daar ligt het niet meer aan. Toch probeer ik nergens op te rekenen om mezelf weer een teleurstelling te besparen :cry:
     
  11. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Niks raars meer gevoeld, dus ik weet het ook niet...
    Ik moet ook maar gewoon denken dat er heel weinig kans is, natuurlijk, dat is ook gewoon zo!
    Nog weekje wachten dan kan ik of testen of ben ik ongi... het zal het laatste wel zijn!!
     
  12. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey,
    ik heb ook een raar gevoel in mijn buik, was deze morgen draaierig en nu voel ik me extreem moe en rillerig en daarbij doen mijn tepels nog eens lastig ook. Ze zijn heel gevoelig en voelen dan pijnlijk aan en soms krijg ik een steek in mijn borsten. Mijn cyclus was heel kort met weinig bloedverlies. Weten jullie hier raad mee? Ik zet er niet al mijn hoop op, maar dit is de eerste keer dat ik dit gevoel heb,daarmee. Ik zit er erg mee want volgende zondag vertrekken we op reis met de vlieger en als ik dan toch blijk zwanger te zijn neem ik liever mijn voorzorgen!!
    Vele groetjes
     
  13. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    sorry, IK kan je er niet mee helpen... dit is voor mij de eerste ronde... ik heb nergens geen last meer van... Kun je niet testen? Misschien zijn er anderen mensen die je raad kunnen geven...

    Liefs Niki en succes!
     
  14. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    hoi, ik heb dan ook een vraagje, weet niet of het hier bij hoord, maar ik ben dan nu 5 weken zwanger, maar ik had gister ook steken daar bij me lies, weet niet precies waar, maar is dat normaal?? ik heb ook last van me darmen, maar hoorde dat dat wel normaal is.. GElukkig...
     
  15. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Voor mij zijn de duivels in aantocht! Had toch zo gehoopt dat deze verschijnselsen iets zouden betekenen.....helaas net licht bloedverlies gehad wat betekent dat de duivels over 2/3 dagen gaan komen.
     
  16. GeSiEnTjE

    GeSiEnTjE Actief lid

    18 jan 2006
    136
    0
    0
    ik heb ook sinds 2 weken steken in mn lies kanten en buik je hoort het ook borrelen in mn buik :(

    maar ik moet afw8 of ik ongie wordt jah of nee

    dus ik zie wel maar ik hoop natuurlijk dat het een zwangerschapverschijnsel is :D
     

Deel Deze Pagina