Ik vind dit dus een geweldige jas, voor mijn vierjarige zoon (bijna vijf). Dus toen ik hem op marktplaats zag (nieuw!) heb ik meteen mijn slag geslagen, en de deal gesloten. Gisteren vertelde ik dat aan mijn vriend... Vindt hij hem verschrikkelijk! Nu ben ik benieuwd: wat vinden jullie?
Mijn smaak is het niet eerlijk gezegd... maar dat wil niet zeggen dat het echt niet kan! Heb je hem al thuis? Hoe ziet ie er in het echt uit en hoe zit ie bij je zoontje?
Nee, ik heb nog niet betaald. Pas vandaag het rekeningnummer gekregen. Ik was eerlijk gezegd heel erg verbaasd dat mijn vriend hem niet leuk vond.
ik heb het niet zo op legerprints... En af een toe eens wat, mwah... Maar dagelijks. Nee, ik hou er niet van. Sorry... Maar zoals iemand al zei: Smaken verschillen.
Ik vind het zo raar. Mijn vriend zei ook: een legerprint?! Dat kan toch niet? Maar mijn associatie is dit (een stoere 'skater'/'hipster'-jas):
Nou, die foto maakt het voor mij ook echt niet aantrekkelijker... Nogmaals, absoluut niet mijn smaak!
Vind hem ook niet mooi, kleuren zijn te fel. Camouflage, maar dan net niet. Nog afgezien van het feit of legerjasjes wel of niet "done" zijn
Het is niet bepaald mijn smaak, maar als jij hem mooi vindt, dan is dat toch prima? Misschien kun je de jas gebruiken als reserve exemplaar?
brr sorry vind het ook helemaal geen mooie jas. Ik houd daar helemaal niet van. wat vind je zoon er eigenlijk van?
Ik heb niet zo'n lastige smaak, vind meestal alles 'wel leuk', maar deze...sorry, vind ik echt tien keer niks...