Hallo, Wie kan mij tips geven over welk campingbedje wij het beste aan kunnen schaffen en waarom? Wat is dus het beste, het handigste, het lichtste, het stevigste, enz.. campingbedje? Groetjes, Hanna
Ik heb zelf een campingbedje van Koelstra, dat bevalt me goed. Maar ik heb er ook wel eens gezien (weet niet van welk merk ofzo) waarbij je door de stof heen knopjes (aan 2 kanten tegelijk) moet induwen om de bovenkanten van de lange kanten en hoofd/voeteneind (hihi, is het duidelijk wat ik bedoel, weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) in te klappen. En dat vond ik zo'n ongemakkelijk gebeuren, kreeg het gewoon niet voor elkaar. Verder vind ik het matrasje niks waard, maar dat is volgens mij bij elk bedje wel zo. Bij mijn ouders legde ik er altijd een extra matras in wat zij hadden liggen, zeker als ie een nacht bleef slapen. Maar ach, voor een dutje ergens, of voor een avondje op een verjaardag ofzo kan het wel. De zijkanten van ons campingbedje zijn van een soort gaas-stof, dat is (bij mijn schoonouders, weet dus niet precies hoe het is gebeurt) waarschijnlijk bij het in- of uitklappen al eens stukgegaan op 1 plek.
Ik heb er nu 2 van topmark haha. Ik had er al een poos eentje maar gebruikte ik nooit tot aaron kwam en ik ergens ging logeren en met geen mogelijkheid kregen we dat ding in elkaar met wel 5 man (ook technische mannen haha) geprobeerd maar niets. Aaron heeft dus in de kinderwagenbak geslapen. Nu een nieuwe gekocht en met een goede gebruiksaanwijzing ook van topmark en klapt zo uit haha en ook de oude is een makkie als je maar weet hoe. (wij dachten trouwens dat de eerste gewoon stuk was) en wij hebben er een camping bed matrasje bijgekocht voor 25 euro en dan slaapt je kindje heerlijk. Mijn tip ga naar de winkel en probeer het daar gewoon inklappen, uitklappen en het gewicht. De bedjes zijn redelijk zwaar vind ik maar dat zijn ze allemaal. Ik heb een oranje van topmark en een zwart witte met rondjes allebei zijn ze prima (zwart met witte iets beter vind ik makkelijker in te pakken.
Ik heb er 2 van het eigen merk van prenatal en ze bevallen prima! Het inklappen is soms wat lastig omdat je eraan moet denken om eerst de bodem omhoog te trekken en dan pas de clipjes aan de zijkanten kunt indrukken om hem helemaal in te klappen... (ik zeg het er even bij omdat ik 3 weken terug als een hormonenbom heb staan hannessen om dat bedje in te klappen... Je kunt je wel voorstellen hoe dat eruit zag... ) Maar goed, voor 30 euro (per stuk) ga ik niet staan zeuren...
Wij hebben er een gerkegen en die komt bij Leenbakker weg. Gaat best, je moet alleen even door hebben hoe die werkt. We hebben er wel een extra matrasje van Babydump erbij gekocht omdat die van het campingbedje zelf wel erg dun is.