navel

Discussion in 'Baby en dreumes' started by bull22, Jan 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bull22

bull22 Niet meer actief

hallo allemaal

ik heb een vraagje
    mijn zoontje van 1 maand oud heeft een bobbelnavel
    is dat normaal. het ziet er wel gezond uit.
    hij heeft er ook geen last van als je er overheen vrijft ofzo
    gaat dat van zelf weg of blijft hij die navel houden.

xxxx

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

mijn meid heeft ook een bobbelnavel en nu is het al minder dan in begin ze is nu 11 maand
    ik denk zolang ze er geen last van hebben er niets aan de hand is en bij de een trekt het weg bij de ander niet dat is afwachten

3. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Hier over het algemeen geen bobbelnavel, maar soms 'plopt' ie in een keer naar voren als ze haar buik naar voren steekt!
    Denk dat het nog wel minder wordt hoor... en zo niet, dan kun je er denk ik ook niet veel aan doen!

4. katjepatatje

katjepatatje Actief lid

Jul 8, 2009
    144
    0
    0
    Frankrijk
    Hier is het van een bobbeltje naar een kuiltje gegaan. De tijd zal het leren!

5. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Hier ook zoontje, ook Jayden:), met een bobbelnavel. Ikzelf liep 10 jaar!! met een bobbelnavel en heb er nooit last van gehad. Ben er ook nooit om gepest:)

6. michl

michl Lid

Sep 14, 2011
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze zoon heeft nu met 2,5 jaar ook nog een bobbelnavel. Laat wel een keer kijken of het geen navelbreuk is (schijn je te kunnen voelen, dan is het eronder een kuiltje). Als dat niet zo is, is er medisch niets aan de hand. Ik hoop dat het wel een beetje naar binnen gaat als het bolle kinderbuikje ook weg is, maar als hij het later zelf ok vindt, dan is het zoals het is. Maar je kind is dus niet de enige!

Share This Page