Uitslag (foto's)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Yasmijnkai, May 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Hoi vroeg me af zijn er mama's aanwezig van wie het kindje helemaal onder de uitslag?

Waren laatste bij cb en toen had ze alleen bij der borst wat uitslag volgens de vrouw kwam het door dat wij de vewarming aan hadden dus dacht prima. Maar opeens komt er steeds meer bij dat nu haar hele boven lichaam onder de rode vlekjes zit en er helemaal naar der beentjes trekt. Wij hebben sudocreme, bio oil, zwitsal (droge huid) en Nivea geprobeerd en niks helpt.

Dus mama's die dit herkennen...?

2. Yasmijnkai

3. Yasmijnkai

En nog een..

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,218
    16,581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zou bijna zeggen eczeem maar weet het niet zeker.Ik zou het bij de huisarts laten beoordelen.
    Heeft ze ook jeuk?

5. Yasmijnkai

Nee huisarts gaan we 8 mei al maar en bang dat ze dan echt helemaal onder zit. Ze heeft er verder geen last van is gewoon zoals altijd vrolijk enzo.

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Mijn dochter heeft hetzelfde. Hier vermoeden van eczeem... Ik had het zelf als kind ook. Het is redelijk onder controle te houden met goed invetten met bepanthen en vaseline, maar bij tijd en wijlen vlamt het echt weer op.

Bezoekje aan de huisarts is wel verstandig, zeker als het met bovengenoemde niet onder controle is te krijgen.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik denk ook aan eczeem. Even door de huisarts laten beoordelen, dan kun je hormoonzalf krijgen om het weg te krijgen.
    Kan wel met droogte te maken hebben, maar kan ook voeding of een contactallergie zijn... Recent ander wasmiddel gaan gebruiken toevallig?

8. Yasmijnkai

Bij ha geweest was dus vijfde of zesde ziekte die nu over is hij heeft zalf gegeven en zegt dat het over een week klaar is. :)

Share This Page