Luier uittrekken in bed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Diddlmouses, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Lisa trekt de laatste tijd regelmatig dr slaapzak en luier uit in dr bedje. maar nu had ze ook gepoept dus alles zat onder de poep!
    daar wordt mama natuurlijk niet blij van...

Ben benieuwd of er iemand DE oplossing heeft, behalve snel zindelijk maken..
    Ze slaapt nu nog in dr ledikantje met slaapzak maar dr peuterbedje staat al klaar..
    Dr rist van dr slaapzak stop ik al helemaal weg, moet je er echt uit peuteren, maar goed daar heeft ze natuurlijk alle tijd voor...
    En ik had dr al een romper aan gedaan ipv gewoon ondergoed maar die trekt ze ook gewoon open.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En de luier achterstevoren? klinkt gek maar het hielp wel bij een ouder op het kdv.

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Kijk daar heb ik nog niet aan gedacht!
    Ga het sowieso uitproberen, maar zou die dan niet lekken..
    Thx voor de tip!!

4. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mijn dochter deed dat ook eens een paar keer. en inderdaad het liefste met poep en al. gelukkig is ze er ook zelf weer mee gestopt. ik heb geen idee wat je kan doen. de rits met een sluitspeld vastmaken misschien?

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Slaapzak achterstevoren heb ik ook wel es van gehoord.

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.822
    4.198
    113
    slaapzak achterstevoren

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Slaapzak achterste voren trekt ze ook gewoon uit.
    Veligheidsspeld vind ik geen prettig idee.

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Veiligheidsspeld hielp hier ook niet hoor. Alles wat ik verzon, wist ze los te krijgen.
    Hier ook een keer een poepfestijn in bed en op het behang gehad. Blegh. Gelukkig had ze wel door dat papa en mama not amused waren, dus volgens mij is ze er wel klaar mee.
    Maar idd een hele tijd gehad van luier losmaken en zich half uitkleden. Die keer dat ze met dr poep is gaan smeren had ze dr eigen helemaal uitgekleed. Lag ze bloot te slapen in bed, helemaal koud natuurlijk (hartje winter)
    Dat soort dingen deed ze overigens alleen bij het middagslaapje, snachts niet gelukkig.
    Nu heb ik de slaapzak weer gewoon aan met rits aan voorzijde en ik heb een lintje onder de rits genaaid, daar maak ik een strikje mee met dubbele knoop door het lipje van de rits heen.
    Dat werkt tot nog toe goed, of misschien is ze het uittrekken wel zat dat ze geen moeite meer doet, dat weet ik dus niet zeker.

9. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    hihihi, stiekem moet ik toch wel een beetje lachen hoor, om de vindingrijkheid van die kleintjes.
    Wat is onze Jesse dan een goedige sul zeg. Die heeft dat nog nooit gedaan. Laat zich voorzichtig met slaapzak en al uit bed glijden en komt me dan 's ochtends rond acht uur wekken met een lief zacht handje op m'n wang.

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lexie, ik dnek dat dat nog de beste oplossing is, iets aan dr slaapzak maken zodat ik het vast kan zetten!

@ Kisbaba, toen ze zich alleen uitkleedde met luier en al vond ik het ergens ook nog wel grappig, maar als alles onder de poep zit lach je niet meer hoor :p

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Slaapzak achterste voren en dan een rits zeg die van beneden naar boven sluit, Dus als hij dicht is zit de rits tussen de schouderbladen.

12. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    en waar vind je slaapzakken met een rits naar boven ipv naar beneden? Die ben ik nog niet tegengekomen nl.

13. Blaak

Blaak Niet meer actief

lol, dat is een slim idee idd! bedankt voor de tip want hier heb ik er ook eentje zitten die het af en toe erg leuk vind.. ieuw.

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker

Deel Deze Pagina