mijn dochter stinkt.. nou ja stinkt, ze ruikt.. vooral op haar hoofd ruik ik het het beste.. het is net of ze door de spuug heeft liggen rollen. maar ze heeft dat natuurlijk niet gedaan. vorige week viel het me al op dat ik af en toe een vlaag rook maar kon me niet bedenken waar het vandaan kwam. het komt dus van mijn dochter af. ze heeft geen plekjes oid waar de geur van zou kunnen komen. sinds een week of 2 drinkt ze alleen savonds laat nog een flesje pyjamapapje. voorheen kreeg ze fv op basis van geitenmelk omdat ze van de gewone fv niet kon poepen. nu krijgt ze smorgens griekse yoghurt als ontbijt en na het avond eten een danoontje. ze poept naar mijn idee ook weer wat moeilijker. ik ga dus maar geitenyoghurt kopen omdat ik vermoed dat ze het nog niet helemaal eens is met koe. maar waar komt de geur dan vandaan? kan dat ook door de koe-producten komen? ze is net 1 jaar
Is het niet van achter haar oortjes? Dat zijn hier gevoelige plekken voor smetplekjes, ik smeer ze na het afdrogen altijd even in met een beetje zinkzalf.
Nee ze heeft echt geen plekjes. Ik droog altijd heel grondig af op de plekken die daar gevoelig voor zijn.. Haar hele huid ruikt. Maar op het hoofd ruik ik het wel het best omdat dat niet bedekt is denk ik
Hier bleken het de snoeten doekjes van lidl te zijn, die met ananas:") manman, in het pakje nog wel ok maar zodra zoon ermee gepoetst was rook hij de hele dag naar kots en zure melk.
Dit heb ik met de koekjes van de Kruidvat en de pampers new baby. Vind ik ook zo stinken. Hier dus altijd zwitsal doekjes.
Heb nu ook zwitsal snoetendowkjws gekocht maar die hebben ook zo'n vieze geur! Helemaal geen lekkere zwitsal geur of gebruik je gewoon billendoekjes?
Ik gebruik nog steeds billendoekjes. Zit ook wel een geurtje aan maar die poets ik niet continu over het hoofd heen.. Als ze net uitgebadderd is ruikt ze ook wel naar haar zeepje maar even later dus alweer spuuglucht..
Die zure geur kan best komen van de koemelk. Als ze dat nog niet helemaal lekker verteert dan kan dat die geur geven via het zweet. Ik zou weer naar geitenmelk gaan en het over een maand of twee nog eens proberen met de koemelk.
Ja ik gebruik altijd billendoekjes, heb nog nooit ander soort doekjes gebruikt. Voor het schoonmaken van gezicht en handjes bv. na het eten gebruik ik altijd gewoon een hydrofiel washandje met warm water.
Ruikt ze ook zuur uit haar mond? Dan kan ze last hebben van oprispingen die op haar lakentje komen en dan op haar huid. En verder heb je soms dat de huid vreemd reageert op sommige soorten parfum. Bij sommige mensen gaat bepaalde deo enorm stinken of bepaalde crème. Maar Nederlanders staan erom bekend dat ze zuur ruiken en dat schijnt te komen doordat we veel aan zuivel binnen krijgen. Zelf vind ik geitenmelk erger ruiken dan koemelk. Verder kunnen kinderen met overgevoeligheid voor koemelk vaak ook niet goed tegen andere dierlijke melk. Misschien eens kokosyoghurt proberen of rijstemelk?
ik heb vandaag geitenyoghurt gekocht. dochter wilde vanmorgen ook haar griekse yoghurt niet hebben dus kreeg ze een flesje geitenmelk. na het avondeten dus de yoghurt gehad en ze slaapt nu ook veel rustiger. sinds ze geen geit meer kreeg sliep ze eigenlijk savonds ook veel onrustiger. kan toeval zijn natuurlijk maar ik hou haar voorlopig weg van koeproducten. we zijn toen met geitenmelk begonnen omdat ze met fv van koemelk niet poepen kon dus echt een allergie heeft ze naar mijn idee niet voor koemelk, maar ik denk dat het wel te zwaar verteerbaar voor haar is. nu dan even afwachten of de geur dan ook weg gaat. als ze in haar bedje zou spugen denk ik dat ik daar wel vlekken van terug zou moeten vinden en die zijn er niet.. ook rond haar mond heeft ze geen opgedroogde plekjes als ze van bed komt
Dan zou ik het houden bij geitenmelk. Zelf weet je het beste waar ze wel of niet op reageert. Maar ik vind zelf geitenmelk en geitenyoghurt erger stinken dan melk
Heb je toevallig eens cocosolie gebruikt? Ik gebruikte dit vroeger bij mijn dochtertje tegen de berg op haar hoofdje (kreeg ik als tip). Daarna heeft ze ruim een week vreselijk naar de kots geroken. Zelfs haartjes wassen etc. werkte niet... Dat gebruik ik dus nooit meer!
nee ook niet. de enige verandering is eigenlijk dat ze geen geitenmelk meer kreeg en wel koemelk. gisteravond was ze in bad geweest en toen ze voor de late fles wakker werd rook ik het weer aan haar hoofd.
oh dat zou zomaar kunnen hoor. de fv smaakt iig hetzelfde als die van koemelk. en ik heb gister de yoghurt ook geproefd en die smaakt en ruikt ook hetzelfde als koe..
Hier de eerste maanden dat probleem gehad. Na googlen kwam ik uit op oorontsteking, niet goed sluitende maag of stiekeme scheetjes. Geen idee wat het hier was, het verdween spontaan.
nee ook niet. ze heeft nu een paar dagen bijna geen koemelkproducten gehad en ik ruik het al een stuk minder. ik denk dus nu helemaal dat het daar aan ligt. gelukkig vind ze de geitenmelkproducten ook lekker