Bij de eerste inentingen had onze meid helemaal nergens last van! Dus, misschien wat naief, ik dacht nu ook vast niet... Maar ze heeft wat verhoging en is alleen maar aan het slapen. Terwijl ze ze gisteren begin middag heeft gehad! Is dit normaal? Want het is al bijna 24 uur geleden en nu beginnen pas de "klachtjes"? gr. shampoo
Mijn meisje had van die eerste prikjes ook de volgende dag nog wel last. Ze was dan wat hangerig en een beetje sipjes. En ze sliep ook meer dan normaal. Ik denk dus dat het bij jouw kindje zeker van de prikjes kan komen maar ja, dit hoeft natuurlijk niet. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken zolang ze verder geen klachten heeft en ze goed drinkt. Zodra ze zich anders gaat gedragen dan kan je voor de zekerheid altijd de huisarts (of huisartsenpost) bellen voor advies. Je bent niet de enige bezorgde moeder die even belt.
Mijn zoontje heeft eergisteren zijn inentingen gehad. Gisteren had hij ook verhoging, vandaag is het weer weg. Ik heb de inenting de schuld gegeven. Mischien in combinatie met het weer? Verder zou ik het ook niet weten.