Wakker snachts!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Isis26, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Mijn jongste van 9 maanden wordt sinds 2 weken in de nacht opeens wakker en hij heeft dan honger! Overdag drinkt hij slecht dit heeft hij altijd al gedaan. hoe klein hij ook was na een hele nacht slapen had meneer echt geen trek in de fles in de ochtend.
    Zelfde overdag hij wil meestal maar 1 of 2 slokken en dan heeft hij het alweer gehad. Hij wil dan gewoon weer verder spelen. Alleen als hij in bed ligt kan hij rustig zijn fles leegdrinken maar dit wordt ook steeds minder. Hij duwt dan zijn fles weg. Hij is verder super vrolijk en actief dus er is niet iets waar hij last van heeft. vast eten gaat super maar zijn avond eten is hij ook niet heel dol op (ZUCHT). Zijn laatste fles wil hij meestal wel leeg drinken (en soms niet) maar hij wordt nu standaard rond 02:00 wakker en heeft dan echt honger.

Heb al een papfles geprobeerd. Heb nu maar nutrilon goede nacht moet toch wat. Hij heeft trouwens wel eergister zijn eerste tandje gekregen en wellicht dat er meer tanden aankomen waardoor hij wakker wordt? Hij slaapt in ieder geval na zijn fles gelijk weer in dus pijn lijkt mij niet.

Iemand ervaring? Ik weet dat mijn oudste ook zo'n periode had met 9 maanden maar die wilde gewoon niet gaan slapen en dat had niks met honger te maken. Ik weet dus niet of dit ook bij de 9 maanden sprong hoort of dat hij overdag te weinig voeding binnen krijgt. zij schema is trouwens:

07:30 fles max 100 Cc wat hij drinkt
    09:00 2 stuks fruit
    09:30 naar bed met nog 50 cc wat hij opdrinkt
    12:00 broodje met smeerkaas, smeerworst etc.
    14:00 fles van 180 CC (gaat meestal wel op)
    15:00 tussendoortje (koekje ofzo) en wat sap maar dit zijn meestal 2 slokken
    17:30 Avond eten met toetjes
    19:30 naar bed met fles 180 CC

Dit schema hierboven is als hij een goede dag kwa drinken heeft.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Tsja als hij honger heeft lijkt het me duidelijk wat te doen: een fles geven :). Hij gaat vanzelf beter eten overdag strakjes en dan zal hi wel weer gewoon doorslapen. Als hij echt geen interesse meer heeft in de fles kun je ook overwegen 1 fles te vervangen door bijvoorbeeld volle yoghurt of kwark die hij met een lepeltje kan eten.

3. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Hij is dol op danontjes dus yoghurt of kwart gaat er vast ook wel in maar mag je daarvoor een fles vervangen?

Deel Deze Pagina