15 maand en drinken

Discussion in 'Baby en dreumes' started by vogeltje1, Dec 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vogeltje1

vogeltje1 Actief lid

Sep 12, 2008
    257
    0
    0
    Wat geven jullie je dreumes te drinken naast de melk? Mijn dochtertje lust geen thee en water drinkt ze ook niet zo graag. Ze drinkt wel ranja, maar bijvoorbeeld appelsap of zo geven jullie dat ook?

2. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Hier het zelfde probleem mijn jongens vinden ook veel dingen niet lekker. Thee gaat er ook niet in water spugen ze weer uit.
    Ze vinden milk en fruit wel lekker van Friesche vlag. Verder de normale roosvicee. Appelsap gaat ook niet echt goed

3. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Appelsap lust mijn zoon niet. Hij drinkt meestal Thee met Melk en Ranja en roosvicee. Vooral Thee vind hij heerlijk.

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier wordt meestal thee met suiker gedronken (zonder suiker moet ze het ook niet) of sterk verdunde siroop. Verdunde appelsap krijgt ze ook weleens of een vruchtensapje.
    Ik let er alleen op dat er niet van die 'nep'suikers in zitten...

5. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

Feb 16, 2007
    1,852
    0
    0
    Hier diksap, thee (duurde wel even voor ze het dronk, tot ze een eigen serviesje kreeg en thee uit eigen kopje kon drinken, toen was het super interessant) appelsap (af en toe) en ik ben een beetje gaan proberen met die kleine pakjes met verschillende smaken wat ze nou lekker vond....heel soms water.

6. thewiz

thewiz Actief lid

Jun 27, 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Ik geef die van mij altijd verdunde roosvicee (elke keer als de fles op is koop ik een andere smaak). Diksap lust ze niet. Eigenlijk heb ik nog niks anders geprobeerd.

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn zoontje drinkt alles (dat is aan de ene kant fijn, aan de andere kant moet ik erg oppassen dat hij niet van alles toegeschoven krijgt van anderen... zoals chocomel, ranja etc..Ik vind het nog niet nodig dat hij extra gesuikerde producten krijgt)

- diksap (verschillende smaken. Ik bedek de bodem van een Nuby rietjesbeker en dan helemaal vullen met water: water met een smaakje)
    - roosvicee (zie boven)
    - water met een smaakje van SISI
    - thee (smaakjesthee)
    - melk (halfvol / vol)
    - yoghurt (puur of fruit of diksap / roosvicee)
    - verse sappen (aangevuld met 50% water)
    - voorverpakte sappen (aangevuld met 50% water)

8. angel81

angel81 Bekend lid

Apr 10, 2007
    920
    0
    0
    Ondanks alle goede mamma-bedoelingen en adviezen over wat veeeeeel beter is voor ze, blieft madame gewoon echt geen water, thee of zelfs melk. Is geen kwestie van aanwennen ook want ze drinkt rustig de hele week niet dan... Goede raad is duur dus krijgt ze bananenmelk en roosvicee. Liever dat ze gewoon drinkt dan dat ze uitdroogt.

Share This Page