Bah ben er nog rillerig van... Ons Kleintje had zojuist gepoept en de poep was helemaal bloederig. Dokterswacht gebeld en ze zeiden dat het waarschijnlijk eenmalig is en niet ernstig. Hij heeft geen buikkramp enzo en eet goed en drinkt goed, is niet suf. Het zal wel niets zijn inderdaad, maar ben er wel van geschrokken en heel alert! Hij is nu supervrolijk aan het lopen door de woonkamer. Wilde het even kwijt.
he bah, dat is inderdaad schrikken! even goed in de gaten houden, maar het hoeft idd niks ernstigs te zijn hoor. hoop dat het eenmalig was!
moet wel zeggen dat ik het raar vind dat je niet even langs mag komen. vind het nou niet niks! en kan me voorstellen dat je flink bent geschrokken! als je het niet vertrouwd gewoon langs gaan hoor! beter te vaak als te weinig! sterkte!! liefs Muis
helderrood bloed is vaak niks ergs. Let goed op of het niet donker of zwart wordt!(dat herken je misschien niet als bloed namelijk) in dat geval: METEEN de dokter weer bellen! En misschien sowieso maandag even langs je eigen huisarts, voor je eigen gevoel. Is toch enorm schrikken he!!! Had hij harde ontlasting?
ohhh dat is schrikken! Maar goed in de gaten houden hoor! En als je het niet vertrouwd gelijk weer bellen.
uit ervaring spreek ik: let erop als de ontlasting wat gaat ruiken naar menstruatiebloed (om het zo te omschrijven) of zoals mn man zegt: kinderboerderij, afdeling geitjes , hoog zomer onze kleine had salmonella vergiftiging en heeft dus de eerste twee dagen bloed bij de ontlasting gehad, maar omdat het dunne ontlasting was, was het vermengd.. vandaar de geur.. wij kwamen er helaas pas laat achter.. maar voor een eventuele volgende keer.. ben ik er snel bij.... verder was onze kleine ook vrolijk..
Ik snap dat je geschrokken bent. Hopelijk komt het niet meer voor, maar ik zou het wel goed in de gaten houden.
Hier hebben we het ook een keer gehad, met 7 mnd ongeveer. helderrood bloed, was niks ernstigs, we hoefden ook niet te komen toen. Maar was me toen ook rotgeschrokken!
ow bah, ik zou me ook lam schrikken zeg. hopelijk blijft eht bij deze ene keer en is er niks aan de hand.
hoi meiden, bedankt voor het medeleven hij heeft goed geslapen, eet nogsteeds goed en gedraagd zich normaal. Hij is niet bij de geitjes geweest en ook niet op de kinderboerderij, maar het altijd wel slim om bij zulke dingen stil te staan inderdaad. zojuist een normale poepluier gehad, vond het wel eng om te gaan kijken maar hij is dus oke PFFF gelukkig! Liefs