Ik heb nu geloof ik 3 pakjes newborn liggen en dat komt wel op. Volgens mij heb ik de eerste maand ongeveer newborn gebruikt. Het is een beetje wat je zelf prettig vindt, of je baby veel poept/plast en of de luier het houdt. Grootte van je kindje is natuurlijk ook een bepalende factor! Merk luiers: ik vind die van de Aldi prettig en goedkoop. Pampers zijn super, maar zoooo duur. Helaas zijn de kortingsacties ook niet meer zo goedkoop als eerder, dus ik kies nu lekker voor een ander merk. Werkt prima! Van de kruidvat had ik een kortingsactie dat je gratis newborn luiers kon afhalen, dus daar heb ik nu die eerste luiers van. Is ook een prima merk!
de kruitvatluiers hebben hier een enkele keer door gelekt maar dat was omdat ze te krap werden. (alleen doorgelekt op dunne spuitpoep). toen naar een grotere maat gegaan en geen doorlekproblemen. die van pampers lekken als een gek door hier. zusje gebruikt ook kruidvatluiers voor haar kleine. bij haar lekken de pampers ook door en haar kindje kan er niet goed tegen. in pampers wordt iets meer bleek gebruikt. en de pampers zijn bijna de helft duurder dan de kruitvat.
ik had ook zo een bon voor die kruidvat toen. En een hele boel familie en vrienden dachten aardig te zijn en ook een pak voor me te halen. Dus toen had ik 10 pakken. Op het laatst zaten ze wel wat strak maar dat vond ik juist fijn. Ik vind zowel kruidvat als pampers goed. Ik heb altijd pampers gebruikt maar nu vind ik ze echt veel te duur en heb ik laatst met die aktie van kruidvat (3 voor 15 euro) een berg pakken gehaald en die zijn ook gewoon goed.
Ik heb van blijdoos kruitvat bonnen gekregen voor pampers ik heb 3 newborn pampers en 3 pamers van maat 2 gekocht. Totaal 48,- euro voor uitgegeven dus 20,- euro korting gekregen dankzij die bonnetjes Hopen dat ik die 3 newborn pampers op ga krijgen,
Hier paste kruidvat het beste in het begin, maatje 1. Ze was heel smal en 2780 gram. Heeft een paar maanden in 1 gezeten, toen naar 2. Best lang gehad ook. Bij maat 3 en een rollende jongedame begon kruidvat door te lekker en zijn we op pampers overgestapt. Maat 3 waren we zo doorheen, nu al een hele tijd maat 4. Sinds deze week de c1000 luiers eens geprobeerd, gaat wel goed overdag maar niet in de nachten (niet droog genoeg)
Ik gebruik voor mijn zoontje vanaf het begin Pampers luiers, heb ook wel andere merken geprobeerd maar vond ik de pasvorm niet zo fijn van. Heb 3 pakken maat 1 gebruikt, 2 pakken maat 2 en lang maat 3, 4 en 4+. Nu zit meneer alweer een tijdje in maat 5. Als je aan kostenspreiding wilt doen door nu al luiers in te slaan, kan je van wat verschillende merken proberen en vanaf maat 3 dan vooral. Bij ieder kindje zit weer een ander merk beter.
hier ook overgestapt op kruidvatluiers. scheelt best wel in prijs en geen problemen mee. Ze voelen wel wat stugger aan dan pampers. en met de pampers heb ik ook wel eens gehad dat Collin doorlekte, maar dat lag niet aan de luier.
Maatje 1 gebruik je best kort en je ziet al snel dat het te strak gaat zitten bij de beentjes en dat ze het niet meer houden voor de nacht. Ook uit maatje 2 groeide ze snel, maar ik heb nu toch alweer een week of 10 maatje 3. Ik zweer bij Kruidvat-luiers.. Pampers vind ik stinken als ze er in heeft geplast. Dit zegt Kruidvat: Kruidvat Luiers zijn verkrijgbaar in 8 maten: Premature, Newborn, Mini, Midi, Maxi, Maxi Plus, Junior en Extra Large. Zo is er een luier voor de allerkleinste (vroeggeboren) babies tot en met kindjes een gewicht van circa 30 kg. Deze maten zijn verkrijgbaar in drie verpakkingsgroottes; de normale verpakking, het valuepack en het jumbo pack; waarbij het value- en jumbopack per luier voordeliger zijn. Kruidvat Luiers zijn ingedeeld naar gewicht. De interval overlapt deels met de volgende maat. Kijk in welke interval het gewicht van je baby valt en kies dan voor de kleinste maat die in deze gewichtsinterval verkrijgbaar is. Een indicatie is natuurlijk wanneer het gewicht van je baby niet meer binnen de interval van de maat luiers valt die je nu gebruikt. Maar ook als de sluitstrips nog maar nauwelijks op de sluitband passen zou je een grotere maat kunnen proberen.
ik had in begin de newborn luiers en daarna ging ik die van de c1000 gebruiken die vind ik het fijnst
Hier ook precies zo! En lach me elke keer rot als ik bedenk dat ik (meer dan) 2x zoveel luiers heb voor hetzelfde geld Aldi is 14ct per luier en Pampers ruim 30ct! Zelfs met de beste actie komen ze nog niet in de buurt! En ik ben zeer tevreden over Aldi (mijn zoontje trouwens ook) Ik heb hier destijds via hè kuier test topic diverse luiers getest (steeds 3 geruild met een andere forummer) en zo kwam ik achter de Aldi luiers! Overigens vond ik die 'plasmelder'? Wel erg handig bij die Newborn voor de eerste dagen. Nu heb ik een voorraadje Kruitvat liggen ivm hun actie
Hier lekken pampers ook door. We hebben een buikslaper. Ook vind ik ze viezig klam worden aan de buitenkant. Kruidvat bevielen erg goed voor een periode! Tot hij weer doorlekte aan de bovenkant. Ook met maatje groter, andersom aan, verbandje erin... alles geprobeerd! Nu etos en dat gaat nog bijna altijd goed!
Bij mijn dochter liep ik weg met kruidvatluiers, zeker net na de geboorte, zij was (en is) erg smal en dat waren de enige luiers die goed zaten. Bij mijn zoon waren die te krap, dus hij heeft pampers gehad.