Ik weet niet of hij hier al geplaatst is, maar de luier normaal aandoen, maar het randje 1 a 1,5cm naar binnen omslaan. Werkt hier super goed, want dat probleem hadden wij ook altijd. En nu dus nooit meer!
nou ben bij de action geweest,huggies waren op,heb nu van het merk néh néh ook van de action, ben benieuwd
ik word gek hier luiers van de action lekken dus ook door en heb ook al maatje 6 van zijn grotere broer geprobeerd maar dat is dus echt een ramp
Is de maat niet juist te groot? Dan is de pasvorm ook niet goed en is doorlekken ook bijna gegarandeerd. Hij is 9 kilo dus qua gewicht zou hij nog in maatje 4 zitten geloof ik..
Denk het ook hoor.....mijn zoon is bijna 11 kilo en zit in maatje 4. Gaat prima. Je kunt ook te snel te groot willen denken..... En hier ook alles geprobeerd wat luiers betreft. Bij de pampers blijft hij droog en heeft hij geen schimmels. DA luiers waren hier ook goed voor droogte alleen kreeg hij er dus schimmels van. Hopelijk kom je snel tot een oplossing......elke dag nat is geen pretje! Succes!
Hier dochter van ruim 10kg, en ook in maat 4. Denk ook niet dat het aan het merk ligt (want ze lekken allemaal door bij je zoontje), maar aan de maat.
Hier ook al een hele poos. Soms weer eens iets nieuws uitgevonden dat werkt.. Nu waren dat nummer 5 van de etosluiers (maatje groter dus). Maar sinds 2 dagen werkt dat ook weer niet... Pfff..! De tips die ik eens heb gekregen: Luierbroekjes Inlegger/ kotex maandverbandje erin Luier andersom doen Andere merken Maatje groter Maatje groter werkt sowieso beter dan de juiste maat hier. Je kunt het zo straks doen als nodig natuurlijk. En het doorlekken gaat bij buikslapers aan de voorkant he.