Luierabonnement

Discussie in 'Verzorging' gestart door grasspriet84, 14 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Hoi meiden!

Een tijdje terug heb ik gevraagd naar soorten luiers. Ik heb die van Jumbo uitgeprobeerd, maar wat een drama zeg. Die luiers kunnen het plas- en poepgedrag van zoonlief niet aan ;) Kruidvat vind ik ook niets en Lidl-luiers begin ik maar niet aan. Aangezien ik zeer slechte recensies heb gelezen over de vernieuwde variant.

Ik ga dus toch voor Pampers baby dry. Ik zat te kijken naar een abonnement. Ik heb vragen gesteld via de mail en ik krijg niet echt een persoonlijk antwoord terug. Het lijken wel 'vaste antwoorden'. De mail begint steeds met "Beste, " en dan verder geen aanhef. Misschien ben ik te achterdochtig hoor, maar het gaat toch om €350,- die je moet overmaken...

Mijn vraag aan jullie: hebben jullie ervaring met het luierabonnement en zo ja, hoe bevalt het? Is dat met de betaling goed gekomen (lees: word je niet bedonderd;))

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik had er nog nooit van gehoord en lijkt me eerlijk gezegd duurder als gewoon met een aanbieding veel kopen of bij wehkamp bestellen ofzo.

3. grasspriet84

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Nee, het is wel goedkoper. Je betaalt voor een maandbox zo'n €29,- Heb bij Bol, Wehkamp etc gekeken en als je de hoeveelheid luiers met de prijs vergelijkt, dan is een abo goedkoper. Ik kreeg de tip van een nicht van mij, maar zij gebruikt geen Pampers dus had ze het zelf biet afgesloten.

4. Miki013

Miki013 Bekend lid

9 feb 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maanddozen van bol.com en wehkamp zijn zelfs bij afprijzing niet goedkoop, min altid 25 cent per luier. In de winkels heb je altijd aanbidiengen met 40%korting waarbij je uitkomt rond 15 cent per luier.
    Daar moet je mee vergelijken.

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Ik zou persoonlijk nooit ergens aan vast willen zitten. De luier die je gebruikt kan opeens niet meer goed zitten voor je kindje. Als je de aanbiedingen in de gaten houd ben je ook goedkoop uit. Ik gebruik etos luiers en die waren vorige week 1+1gratis. Betaalde nu maar 3.75 per pak.

6. Niandra

Niandra Actief lid

19 sep 2013
    311
    1
    16
    Ik heb 2 van deze abonnementen, voor mijn zoon en dochter lopen. Eenmalig 700 euro overgemaakt. Ben er super tevreden mee! Dozen worden elke maand geleverd. Van maat wisselen gaat makkelijk en ik heb de abonnementen ook al eens een maandje stopgezet omdat ik een overschot aan luiers had. Ik had uitgerekend dat het wel degelijk goedkoper was dan de 40% kortingsacties. Ik ben tevreden dus :)

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Heb er al veel goeds van gehoord en is idd veel goedkoper!
    Bij een volgend kindje wil ik ook zo een abbonement

8. grasspriet84

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Je kunt elke keer wisselen can maat en soort dus dat is het probleem niet :) liever wil ik geen huismerkluiers meer. Heb nu twee soorten uitgeprobeerd en elke keer kunnen ze het plasgedrag van zoonlief niet aan. Dat schiet niet op. Wil echt Pampers.

9. grasspriet84

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Dank voor je antwoord! Kreeg jij ook mailtjes met zo'n gekke aanhef?

10. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ik heb er ook naar gekeken en heb toen een hele rekensom los gelaten of ze idd echt goedkoper zijn en ja ze zijn echt goedkoper haha!

Als je baby-dry maat 3 pakt:
    Pamperbox abonnement: €0,15 per luier
    Geen aanbieding: €0,23 per luier
    2+1 aanbieding: €0,20 per luier
    40% korting aanbieding: €0,18 per luier
    Met 50% korting ben je net zo duur uit namelijk €0,15 per luier.

Dus qua kosten is het zeker goedkoop! Maar dat was je vraag niet..:p

Ik kan je niet zeggen of het was is maar ik wou en wil zelf ook z'n abonnement nemen.
    Ik heb toen ook gemaild en ik kreeg eerst ook z'n standaard mailtje terug waarvan ik dacht hmm maar heb daarna nogmaals gemaild en toen kreeg ik wel een persoonlijk mailtje terug..
    Ze hebben ook een facebook pagina en leveren losse maandboxen (die niet goedkoper zijn!) ook via bol.com dus ik denk dat het wel goed zit..
    Wij hebben besloten zelf nog even te wachten (omdat we nu nog een kleine voorraad hebben) maar ben van plan zodra onze voorraad pampers op zijn z'n abonnement aan te schaffen.

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Yup die gekke aanhef is bekend. ;)
    Zit denk ik standaard op de mail.
    Als je doormailt krijg je wel persoonlijke mails terug.
    Zelfs nog om 22:30u :)

Enige nadeel vind ik. Dat ze niet bij de buren bezorgen. Ben vaak niet thuis. Waardoor ik de levering mis. Ook weet je niet wanneer ze leveren zodat je er rekening mee kunt houden.

12. Niandra

Niandra Actief lid

19 sep 2013
    311
    1
    16
    Ja ik kreeg ook zulke mailtjes. Vind het niet heel professioneel overkomen allemaal, maar ik krijg m'n luiers elke maand dus dan is het goed ;)

13. grasspriet84

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Dank voor jullie reacties!! Ik ga het abo aanvragen, want het scheelt een hoop gedoe lijkt me :)

14. grasspriet84

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Leveren ze niet bij de buren? Wat is dat raar! Moet je het dan ergens ophalen ofzo?

15. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Ik ben erg benieuwd. Ik had in juni een half haar abonnement besteld. Zou ivm vakantie in aug starten. Half aug nog niets gehad. Gemaild. Antwoord dat account nog niet geactiveerd zou zijn maar dat dat nu wel was gebeurd en dat het diezelfde dag zou worden verzonden. Nu meer dan een week later en nog niets ontvangen. Kreeg per mail te horen dat er vertraging was met de verzendingen. Eerst zien dan geloven of ik niet opgelicht ben...

16. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ik heb ook zojuist een abbo afgesloten maar dan voor een halfjaar. Even kijken of het bevalt😉

Deel Deze Pagina