Dag dames, Wij gaan binnenkort op vakantie en willen een transport tas voor de buggy aanschaffen. We hebben een koelstra simba t3 meen ik, kan daar alleen geen bijbehorende tas bij vinden. Weten jullie misschien of een universele ook te gebruiken is? De bedoeling is dan om het mee te geven tijdens incheck, we willen zo min mogelijk te sjouwen hebben het vliegtuig in.
Ik heb een koelstra simba t4 en heb hier een flightcase van koelstra bij (niet de draagtas) maar 1 met wieltjes
Wij hebben een chicco buggy met universele tas van de prenatal. Met wieltjes. Die is prima en er past nog van alles bij .
Ik heb de buggy juist meegenomen tot de gate. Dan is het makkelijk te gebruiken. En bij aankomt krijg je de buggy vaak als eerste terug. Mijn ervaring is dat ze apart staan op die manier. En niet tussen de koffers worden gegooid en op de lopende band
Je neemt in principe de buggy niet mee het vliegtuig in (alleen die hele kleine opvouwbare) maar tot aan de gate. Je kunt dus gewoon je kind tot aan de deur rollen. Buggy opgeklapt neerzetten en die worden als laatst ingeladen. De buggy wordt er niet knapper van maar de mijne doet het na 12 vluchten nog steeds prima .