hallo allemaal, ik weet niet goed wat ik moet doen mijn zoontje is bijna jarig en het keukentje die ik voor hem wil is nog niet bestelbaar kan nog tot juli duren en hij is in juni jarig. Zelf wilt hij het liefst deze, als ik keukentjes laat zien. Zou ik nou wachten en dit kado later geven, hij krijgt nog meer ook nog 2 andere grote kado´s van mijn ouders en schoonouders. of zal ik toch voor een ander keukentje gaan. deze is het. kidkraft uptown espresso keuken
Ik heb geen idee wat je moet doen, hihi, maar jeetje wat zijn deze groot.. heb je wel over de ruimte nagedacht, lol, straks koop je hem, en weet je niet waar die moet staan! *wil ook weer een klein meisje zijn met al dat leuke speelgoed van nu*
Ik vind de eerste toch wel veeeeel leuker! Ik zou 'm op z'n verjaardag zelf iets kleins geven, en dan het keukentje later.
Ja je kan dan wel vast kook spulletjes geven! Dat heeft er dan in ieder geval mee te maken, schort, muts, deegroller, pfff
Wij hebben de keuken van Ikea. Mooi en degelijk. Leuke is dat de inductie kookplaat ook echt licht geeft. Omdat hij neutraal is valt hij niet op in de huiskamer. Musschien is dat nog een idee?
Ik vind de eerste keuken ook het leukste Zoals al gezegd, klein cadeautje geven en hem uitleggen dat hij later z'n keukentje krijgt en waarom. Zie dat je zoontje 3 wordt, op die leeftijd snappen ze al veel hoor.
Zo hebben wij een halfjaar op een winkeltje gewacht, stond binnen 2 weken leverbaar maar werd steeds uitgesteld. Uiteindelijk een ander gekocht omdat ze er zelf over begon want vond het erg zielig.
die van ikea zouden wij eerst doen maar toen ging ik zoeken naar keukentjes en toen kwam ik dit dus tegen en nog veel meer haha en dan vind ik het ikea keukentje toch een beetje saai eigelijk. en de groote maakt niet uit ik zet het keukentje in mijn eigen keuken erbij dus dat past wel.
ik zou toch voor de andere gaan een kind van 2 begrijpt niet dat hij z'n kado later krijgt. Het idee van een verjaardagskado is dan toch een beetje weg.
Ik zou een ander cadeautje geven, het is toch sneu als ie jarig is en dan niks krijgt. Ze beginnen met 2 net te beseffen hoe het een beetje zit met cadeautjes enz. En voor een kind maakt het niet uit of het nou een groot of klein cadeau is hoor
ik vroeg net nog aan hem welk keukentje wil je wijst ie toch weer die eerste aan en toen zei ik die is er nog niet ook niet als je jarig bent wil je dan die andere of wil je toch die maar dan later. toen zegt ie doe maar die later.... dus ja wel lastig. hij krijgt van me ouders een winkeltje met alles erop en aan, die wou hij ook zelf want, was zijn antwoord, ik moet ook een winkel he mama anders kan ik niet me eten kopen voor te koken in me keuken, jij gaat toch ook altijd eerst na de winkel... hahaha
ik ben er uit na vandaag heel wat bedrijven te hebben gebelt en van iedreen hetzelfde antwoord kreeg, eind juli begin augustus, gaat het eerste keukentje het niet worden vind 2 maanden een beetje te lang na zijn verjaardag en straks is ie er na 2 maanden nog niet. want op sommige site´s stond zelf leverbaar vanaf april dus durf er niet op te wachten. de 2de word het ook niet meer ben even veder gaan zoeken en uiteindelijk word het dit keukentje.
hij heeft deze nog niet gezien, maar denk wel dat ie het mooi vind ik koop er nog een koffiezetapparaat en waterkoker bij die zet ik er ook op neer net als mama haha. en dan nog een losse magnetron ik heb zelf nog zo´n klein koelkastje die het niet meer goed doet daar kan ie ook mee spelen dan is z´n keuken compleet haha