Bestaan er ook luierbroekjes voor jongetjes? Ik heb gelezen dat ze bestaan voor meisjes met froezeltjes enzo, maar onze casper heeft het al zo snel warm, zijn hoofdje zweet dan gewoon en ik wil van die rompertjes af met dit weer! Helaas heb ik nog niets gevonden wat hij dan wel aan kan, ik zag dat onderbroekjes er pas zijn vanaf maat 86! Hij heeft nu 68/74... Wie kan mij helpen?! Groetjes, Moontje
ik zag wel wat op marktplaats. als je mij je emailadres ff stuurt via pb dan stuur ik je de advertentie even door
bij C&A kan je onderbroekjes kopen vanaf maat 62 heb ze nu zelf voor onze meid maar er hangen ook onderbroekje voor een jongentje
bij c&a zijn ze nu touwens afgeprijsd met de vlaggentjes weken heb van de week nog wat voor iris gehaald volgens mij waren ze nu 2.50 opzo per 2
Oh thanx! Ik ga morgen even bij C&A kijken! Koop ik er gelijk een heleboel, hahaha! Kan ie lekker zonder rompertje met dit warme weer! Groetjes, Moontje
Voor iris heb ik er ook een aantal ingeslagen en heeft ze nu ooklekker aan is lekker fris voor haar zo met dit warme weer
Nou, dan ga ik het eens bij de Aldi proberen, ik was gisteren bij de C&A maar denk dat alles al uitverkocht was....balen! Groetjes, Moontje