Luierbroekjes, maar dan voor onder een rokje/jurkje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tamaraliza, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    H&m verkoopt ze, denk over een maandje dat ze er wel weer liggen, want heb ze dit jaar nog niet gezien.
    Name it verkocht ze vorig jaar zomer ook (ik heb die toen gekocht)
    en bij ZARA verkopen ze ze ook (die ik heb ik voor deze zomer)
    Verder heb ik nog een soort pof-luierbroekje van Jottum in drie kleuren voor deze zomer, die vallen iets ruimer, maar ook erg leuk onder een jurkje. (wit, blauw geruit en roze geruit)

Bekijk bijlage 149023

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    weet niet welke maat je dochter heeft. heb er nog 2 liggen hier. een roze met roezeltjes en een helemaal witte. mag je zo overnemen tegen verzendkosten

3. Mayon

Mayon Niet meer actief

Mijn dochter heeft 80/86 dus je zou zeggen van wel!! Kijk anders even hoe je ze vind vallen?

4. Mayon

Mayon Niet meer actief

En anders houd ik me aanbevolen, als de maat goed is :)

5. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Ik ga vanmiddag naar de stad. Als ik ze niet kan vinden, dan wil ik ze wel hebben lovewinnie als de maat goed is. Liza heeft nu maat 74/80.

6. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Zo...heb 2 broekjes bij de Zeeman gehaald maat 68. Ben benieuwd of ze passen. Waren maar €1,- en kreeg er 1 voor de helft, want er zat een vlek op :) Ik heb ze gewassen (vlekje is eruit) en ze hangen nu te drogen...

7. Mayon

Mayon Niet meer actief

Super! ik weet wel zeker dat ze passen, mijn dochter had gisteren 56 aan, beetje strak wel.

8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Julia heeft qua breedte ook nog steeds maat 74, maar die past ook gewone onderbroekjes van de Hema enzo (over haar luier heen). Die blijven net hangen dan, maar toch. Misschien kun je daar ook kijken!

Deel Deze Pagina