H&m verkoopt ze, denk over een maandje dat ze er wel weer liggen, want heb ze dit jaar nog niet gezien. Name it verkocht ze vorig jaar zomer ook (ik heb die toen gekocht) en bij ZARA verkopen ze ze ook (die ik heb ik voor deze zomer) Verder heb ik nog een soort pof-luierbroekje van Jottum in drie kleuren voor deze zomer, die vallen iets ruimer, maar ook erg leuk onder een jurkje. (wit, blauw geruit en roze geruit) Bekijk bijlage 149023
weet niet welke maat je dochter heeft. heb er nog 2 liggen hier. een roze met roezeltjes en een helemaal witte. mag je zo overnemen tegen verzendkosten
Ik ga vanmiddag naar de stad. Als ik ze niet kan vinden, dan wil ik ze wel hebben lovewinnie als de maat goed is. Liza heeft nu maat 74/80.
Zo...heb 2 broekjes bij de Zeeman gehaald maat 68. Ben benieuwd of ze passen. Waren maar 1,- en kreeg er 1 voor de helft, want er zat een vlek op Ik heb ze gewassen (vlekje is eruit) en ze hangen nu te drogen...
Julia heeft qua breedte ook nog steeds maat 74, maar die past ook gewone onderbroekjes van de Hema enzo (over haar luier heen). Die blijven net hangen dan, maar toch. Misschien kun je daar ook kijken!