Onze zoon (2de kindje) is nu 18 maanden en word elke nacht nog wakker het is nu zo dat hij dan in zijn bed staat en niet meer in zijn eigen bed wil liggen. Ik ben vaak doodop en neem het wel eens in ons bed de ene x slaapt hij wel en soms is hij gewoon 2uur wakker in de nacht. Ik weet niet meer wat wijsheid is, bij me nemen en wat slapen of laten gaan wat er hard aan toe gaat dan hij is helemaal overstuur dan en echt gillen. Soms gaat het een paar dagen goed en dan is het weer drama. Weet het echt even niet meer word er zo moe van
Klinkt misschien gek maar me vriendin had precies hetzelfde. Ze heeft toen zijn kamer anders ingedeeld. Overdag terwijl hij toekeek. En samen een nachtlampje gekocht. Nu gaat het goed met slapen. Misschien dat je dat kan proberen?
Hier gaat het in fases goed en in fases slecht. Elke keer begint een slechte fase met strijd. Hem in zijn eigen bedje krijgen. En elke keer kom ik erachter dat het verstandiger voor ons allemaal is dat we zoveel mogelijk slaap krijgen. Dus dat hij dan (een deel) van de nacht bij ons slaapt. Zorgen over dat hij dat dan nooit meer afleert heb ik ook. Maar dat veranderd ook altijd weer. Nu heeft hij wekenlang in zijn eigen bedje geslapen en vannacht was het weer mis. Vanaf 04:00 lag hij bij me (nadat ik dus 2 keer getroost had vanaf 01:00) en hij sliep tot half acht naast me. Zo doen wij het. Ideaal? Neuh. Maar dat slapende, knorrende murfje naast me/in mijn armen is ook wel super schattig.
Hier ook met ups en downs... Vorige maand hadden we echt zoiets van yes we zijn erdoor hij slaapt door!! Nu sinds 2 weken elke nacht weer bij ons in bed.. Ik geef maar even toe...( slaap te erg nodig met de zwangerschap ) en heb ook geen last van hem...hij slaapt dan wel meteen door bij ons in bed... Het is zwaar....maar ook ik hoop dat het over gaat hahahaha meneertje is hier ook 18 maanden
Toen mijn dochter ziek was, wilde ze niet meer in het donker slapen. Ik heb toen een simpel nachtlampje opgezocht (gekregen in de kraamweek). Volgens mij een simpel ding van Xenos of Action van 1 euro. Knopje omzetten en een zacht lichtje verschijnt. Die heeft ze met veel plezier! Hoeft echt niet duur te zijn Gaat hij overdag ook moeilijk slapen? Misschien last van oortjes of keel? Tandjes? Honger?
Zelfde hier 15 maanden Alleen slaapt hij bij mij ook niet in bed hele tijd woelen onrustig en ook soms spelen staan en blijven huilen. Hebben meer mensen dat!?
Hier ook precies hetzelfde verhaal...dochtertje is nu 22 maanden en zo af en toe slaapt ze nog bij ons. De laatste 2 maandjes gaat het redelijk, maar daarvoor was het gewoon bar en bar slecht. We namen haar uiteindelijk ook gewoon in bed omdat we het niet trokken.