hoi hoi nu youame overdag wel op het potje gaat als ze een plasje moet doen doe ik haar luierbroekjes aan maar die moet je aan de zijkanten openscheuren en heb je echt kracht nodig weet iemand of er luierbroekjes bestaan die je niet open hoeft te scheuren aan de zijkant aangezien mijn vriend ze niet open krijgt of het met z'n tanden open moet maken was ik hier benieuwd naar groetjes marline
Ik heb inmiddels veel merken voorbij zien komen,maar wel allemaal met zijkantsluiting. Maar je hoeft ze toch alleen open te scheuren bij poepluiers. Anders trek je ze gewoon naar beneden en kunnen ze weer omhoog als het plasje gedaan is, als de luier nog droog of bijna droog is. Kost ook minder luiers lijkt mij.
De luierbroekjes van huggy's gaat met een soort klitteband. Alleen bij poepluier hoef je de zijkant los te maken en weg te gooien. Bij plas gebruikte ik het langer. krijgen z eop ene gegeven moment ook het natte gevoel. gr gaby
ik bedoel het ook als ze gepoept heeft en mijn vriend wil haar verschonen zeg maar hij mist namelijk een arm en hij vind het niet fris om de luier dan met z'n tanden open te scheuren ik laat haar vaak zonder luier thuis lopen maar ik vind het een beetje irritant worden om steeds en gewone luier om te doen en weer af als ze roept dat ze een plasje wil doen dus was benieuwd of er ook luier broekjes zijn die je als broekje aan trekt en met klitteband los kunt maken zoiets?
Je hebt ook luierbroekjes bij de hema, die je in de was kan doen. trainingsbroekjes, zitten met drukknoopjes aan de zijkant vast en die vnhuggy heeft een soort klitteband. Zit gewoon vast als een luierbroekje, maar dan met apart spul, maar si wel wegwerp groetjes Gaby