Ons dochtertje slaapt altijd met haar handjes boven de deken, zelfs al stoppen we de armpjes van te voren goed onder. Gevolg: steenkoude handjes als we haar uit bed halen. Iemand tips om dit tegen te gaan?
Kan op zich helemaal geen kwaad, maar het lijkt mij niet prettig voor zo'n kleintje. Hier heeft ze een slaapzak met wantjes aan, de Puckabag. Je kunt ook gewone krabwantjes oid proberen natuurlijk! Dat deden wij toen mijn dochter een paar weken oud was, vooral omdat ze zich soms krabde, maar ze had er ook lekkere warme handjes door!
Puckababy oid zat ik ook aan te denken, maar ik vind dat zo overdreven voor koude handjes. Of is Puckabag niet een soort inbakerding?
Koude handjes is volkomen normaal bij baby's. Zou er niet teveel aan doen mits de lichaamstemperatuur netjes op pijl blijft. Moet ook altijd ff schrikken als ik hem in de nacht tijdens het voeden tegen me aan leg
Hier ook maar zolang ze verder warm aanvoelt laat ik het zo, tenminste zolang het niet zo is dat ze wit/blauw zijn van de kou natuurlijk
Hier ook altijd zeer koude handjes. Heb al sokjes over haar handjes gedaan, maar werkt voor geen meter. Volgens mij zijn koude handjes inderdaad normaal. Zolang de temp maar goed blijft en de kleine verder lekker warm aanvoelt, zou ik me niet druk maken om koude handjes.
Het is volgens mij wel normaal maar onze zoon wordt er wakker van, die krijgt het echt koud. Ik doe twee paar krabhandschoentjes overelkaar en dat helpt perfect! Gewoon van de hema, die verkopen ze per 4 dus ideaal! Bijkomstig gunstig effect: hij trekt minder makkelijk de speen uit zijn mond waardoor hij ook beter slaapt
Hier ook vanaf kleins af aan en nog steeds... het enige wat ik tegenwoordig doe is even toedekken voordat wij naar bed gaan en zorg ik dat zijn handjes onder de deken zitten, maar toch als hij wakker word heeft hij echt steenkoude handjes...maar hij lijkt er verder geen last van te hebben zijn beentje en nekje zijn lekker warm
Hier ook ijskoude handjes! Kan ze lekker instoppen maar binnen een paar tellen zijn ze er weer uit haha! Ze word er niet wakker van dus ze zal er geen last van hebben denk ik
Haha, heel herkenbaar. Voorheen deed ik ook krabwantjes of sokjes aan, dat hielp wel. Nu heeft ze vaak wat te lange mouwen van haar pyjama of slaapzak die haar handjes warmhouden...