Bij ons mag het niet in de groene bak. Tot een paar weken geleden leverde ik de volle luierzakken in bij het kdv, daar werden ze door een recyclebedrijf opgehaald. Helaas is dat bedrijf er mee gestopt, want het scheelt een hoop afval. Sinds twee maanden ofzo hebben we de diaper champ, tot die tijd een gewone vuilnisbak, maar dat ging toch wel sneller meuren.
Ik heb die van Sangenic gekocht (is ook nappy wrapper denk ik) via marktplaats. Voor 7,50 en ziet er splinternieuw uit. Zoals je leest.... veel mensen vinden het toch tegenvallen. Vriendin van me gebruikte hem ook alleen eerste periode. Zij adviseerde marktplaats en was goede tip. Nu vind ik het moeite waard om het te gaan proberen!
wij hebben het idd ook van marktplaats gekocht, mede door de slechte verhalen, maarja, zoals gezegt: Wij gebruiken hem enkel voor de poepluiers en dat werkt dus ideaal. Geen luchtjes, maar ook niet veel geld kwijt aan de ringen die er in moeten.
hier ook een sangenic, die met zo'n paars deksel bovenaan Best tevreden over, geen geurtjes en kan toch vrij veel in .