wij gebruikten ook altijd de zwitsal doekjes...totdat ik die van de etos heb ontdekt. Zelfde structuur en nattigheid als de zwitsal en ze gaan goed uit de verpakking.
eerst gebruikte ik zwitsal heb ook etos doekjes geprobeerd..en tegenwoordig koop ik de doekjes bij de action weet niet hoe t heet t zijn niet die huggies doekjes..ze zitten in een gele verpakking en ruiken heerlijk zijn niet te vochtig en de doekjes zijn ook niet te klein.
Van zwitsal kregen mijn kindjes erg rode billen; teveel parfum denk ik (ook de sensitive). Ik vind zelf de Pampers sensitive erg fijn, maar ik lees dat TS die vind stinken. En heel fijne doekjes, maar hier niet overal te koop: Huggies! Niet geparfumeerd, voelen een beetje stug maar zijn niet ruw of zo, maken alles heel goed schoon. Ook erg geschikt voor kindjes met erg gevoelige billen. Ik zou je die dus wel aanraden!
Wij hebben altijd alleen die van de etos gebruikt, de sensitive variant. Ben er heel erg tevreden over! En eens in de zoveel tijd heb je de aanbieding 6 voor de prijs van 6 euro Lekker goedkoop! Ik gebruik ze ook als snoetendoekjes en het is tot nu toe de enige waar mijn zoontjes huid niet op reageert.
Wij gebruiken altijd Zwitsal! Bij schoonouders hebben we die van Hema gehad, ben ik wel tevreden over, net als die van Etos eigenmerk! Gele van de action vind ik niets, bumblies is ook wel oke en ruikt ook wel lekker.. C1000 eigenmerk vind ikniets en stinken net als die van Pampers.. Dus wij kwamen toch wel bij zwitsal uit, en al zijn we niet echt zuinig, toch wil manlief die elke keer toch wel in huis hebben!
HEMA is niks en die van de action de huggies doekjes waardeloos.. trek je stuk.. Ik heb van de action altijd teddys. TOP 100 stuks voor een euro.
Edit.. inmiddels heb ik nu 2 pak van 200 bij action van NehNeh. Ook top en ook voor 2 euro. Dus 1 euro per pak.