http://www.premaxx.com/nl/products/tender-me/index.aspx Ik vroeg mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met de tender me van Premaxx en hoe zijn jullie ervaringen? Ik ben van plan om er eentje aan te schaffen voor ons tweede kindje.
Ik heb em gekocht maar niet vaak gebruikt. Op zich is het wel handig als je echt een klein babietje krijgt omdat hij/zij dan wat makkelijker op schoot ligt tijdens het voeden en als de visite hem/haar wil vasthouden. Maar bij een grotere baby (zoals Fynn dus was en is) zit het gewoon niet prettig. Hij gleed ook steeds naar beneden als ie erin lag. Voor mij dus een miskoop.
op zich lijkt het me best handig vooral indd voor de kraamvisite die soms zo wiebelig je beeb vasthouden haha maar ik ben in juni uitgerekend lijkt me ook wel warm om daar overdag in te liggen en ook nog eens in iemands warme armen
Niemand anders ervaring ermee? Ik zit erg aan het twijfelen, want m'n kindje komt in augustus, dan is de kans groot dat het warm is, maar hij lijkt me handig bij het voeden, vooral bij borstvoeding. Maar zou graag toch nog wat ervaringen horen ivm de tender me. Dus alle ervaringen blijven welkom.
Ik vind het niks hoor zo'n ding, ik vind dat een baby lekker moet kunnen bewegen en doen, en niet opgepropt moet zitten in een laken. Ik heb er geen ervaring mee, maar persoonlijk heb ik zoiets van: Nou, zo'n ding hoef ik niet hoor. Desnoods pak ik zelf een laken en rol ik hem daarin, scheelt nog een boel geld ook!