Luieremmer, met pedaalemmerzakken, wie kent het?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door akleinrensink, 5 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. akleinrensink

3 sep 2006
    20
    0
    0
    onderwijsdeskundige
    Houten
    Hallo allemaal,

Onlangs zag ik in een folder, of misschien wel op het internet een luier-verpakkende-emmer die niet met navulcassettes, maar gewoon met pedaalemmerzakken werkte.
    Ik meen me te herinneren dat het apparaat iets van 30-40 euro kost.

Gisteren op de beurs zag ik net zoiets, maar dan veel duurder.

Weet iemand van jullie wat ik bedoel, waar ik het kan kopen en hoe de ervaringen hiermee zijn?

alvast bedankt voor je reactie. :)

2. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Hallo! Volgens mij heb ik vorige week zo'n emmer gezien in de catalogus van Baby Walz. Misschien kun je eens op hun site kijken?
    Lijkt me trouwens ook een stuk handiger, want die cassettes zijn hartstikke duur! :D

3. akleinrensink

3 sep 2006
    20
    0
    0
    onderwijsdeskundige
    Houten
    ja, dat dacht ik nl. ook! Deze catalogus en site had ik vanmorgen al doorgeworsteld, maar heb dat zojuist nog eens gedaan ...
    De emmers die daarin staan zijn welk goekoper, maar werken nog steeds met cassettes.

we zoeken dus maar weer verder ...

Elk idee is welkom ! :)

4. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Ik heb nog even voor je gekeken, de catalogus heb ik vorige week ontvangen en daar staat 'ie wel in hoor! ;)

5. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
  6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
  7. akleinrensink

3 sep 2006
    20
    0
    0
    onderwijsdeskundige
    Houten
    Dan heb ik waarschijnlijk een "verouderde" catalogus?!
    Je bedoelt toch niet de "Angelcare Captiva", die in mijn catalogus op blz. 12 staat?
    deze werkt nl. met cassettes.

Heb je voor mij evt. een bestelnummer van diegene die jij bedoelt? Dan kan ik dat opzoeken op de site ...

Dank je wel !

8. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Die link die ik net gaf dan heb je die emmer ;)

9. akleinrensink

3 sep 2006
    20
    0
    0
    onderwijsdeskundige
    Houten
    Geen idee ... als ik op de link klik, krijg ik alleen de mededeling "Artikel uitverkocht".
    Vandaar dat ik 'm niet kan vinden, denk ik ...

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    vaag, ik heb er zelf al eens op geklikt en krijg de emmer gewoon voor me..

Als je de voorpagina hebt, gng ik naar lichaamsverzorging en dan luieremmers links in het menu en dan de tweede pagina, de diaper champ, er staat in de beschrijving dat je normale pedaalemmerzakken ervoor gebruikt, hoop dat je het nu kan vinden!
    ik gebruik internet explorer, misschien gebruik je mozilla ofzo, snap t niet dat je die melding krijgt...

11. akleinrensink

3 sep 2006
    20
    0
    0
    onderwijsdeskundige
    Houten
    Gevonden ...
    Maar dat was dus inderdaad degenen die ik gisteren op de beurs trof.

Ik meende echter dat er een goedkopere hier beschikbaar was nl.
    Ik had al bedacht dat ik anders deze wel zou gaan kopen.

In elk geval bedankt !

12. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    kijk maar anders op marktplaats onder diaper champ. Daar zijn een paar :)

13. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    De champ is wat duurder, maar hij is het waard! Ben er echt heel blij mee en heb ook ervaring met de nappywrapper, maar vind de champ echt veel fijner!

14. wenneke

wenneke Nieuw lid

6 nov 2006
    1
    0
    0
    Link verwijderd.

15. akleinrensink

3 sep 2006
    20
    0
    0
    onderwijsdeskundige
    Houten
    Dank je wel voor de reactie. Ik heb die site direct even gelezen .. tjonge, echt niemand enthousiast over de diaper champ. Ik denk dat ik dan ook maar ga voor die zakjes van etos/kruidvat.
    we hebben wel een grote tuin met kliko.
    Het lijkt me helemaal makkelijk als je bij iemand op viste bent .. die zitten niet op het gestink te wachten ... :)

16. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Wij hebben een Diaper Champ, ik vind hem erg handig in gebruik maar er zit zeker een luchtje aan :p Blijft in het plastic zitten ofzo..

17. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Zoals ik in een eerder bericht schreef. Wij hebben de Diaper Champ. Die heb je in 3 formaten (dus ook in 3 verschillende prijzen).
    Je kunt het inderdaad ietsje ruiken, maar je kunt het zeker niet vergelijken met een emmer met een deksel, ik heb gemerkt dat wanneer ons zoontje zelf ging eten en ook steeds kruidiger (6 mnd) zijn ontlasting ook meer ging stinken. Toen hebben we ook de diaper champ gekocht. Het scheelt enorm. Alleen na een paar maanden begint de geur in de emmer te trekken of zo (maar toch stukken minder stinkend dan zo'n emmer met deksel). Toen we van vakantie terug waren was die geur van de emmer stukken minder opeens.
    Makkelijkste en meest reukloze is natuurlijk dat je het meteen in de kliko kunt doen, maar door omstandigheden lukt dat bij ons niet (bekkeninstabiliteit.....).

18. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Kan zijn, maar heb hem al 4 maanden in gebruik en ben echt dolenthousiast!

19. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wat goed helpt is een beetje tea tree oil op de bodem van de emmer druppelen. Daarna hang je de zak er in. Doe ik bij onze vuilnisbak in de keuken ook.

Pim

20. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Sorry, maar wat is een tea tree oil? Cosmetica/eten.... en waar kan ik het kopen en zijn er eigenlijk ook andere geuren ervan (ik lus geen thee, dus MISCHIEN ook geen tea tree geur).

Deel Deze Pagina