Niet onhygienisch? Nou het lijkt mij meer hygienisch om de luiers gewoon direct weg te gooien i.p.v. eerst 20 verzamelen en dan weggooien... lijkt me ook erg irritant, omdat je dan meteen heel de container zowat vol hebt..
Ik zit zelf over de diaper champ na te denken en lees hier 3 goede ervaringen, is er nog iemand die m helemaal niks vind en waarom niet?
Luieremmer van Prenatal en luierzakjes van de Etos hebben het bij ons prima gedaan! En geloof mij ook veel fijner voor de beurs!
Waar kan je van die luierzakjes halen voor in de luieremmer? Ik wist niet dat dit bestond. En wat voor geurzakjes bedoelen jullie? Waar kan je die krijgen?
Wij hebben trouwens voor een luieremmer gekozen, omdat dit voor de nacht wel handig is. Dan loop je niet meteen naar buiten om de pamper weg te gooien. Overdag is dat wel de snelste en minst stinkende oplossing.
ik heb dan zo een emmer maar doe er nooit van die rollen in,vind ze nog al duur. heb er een gewone vuilnis zak in zitten en bij de wibra heb ik laatst doosjes met (losse) luierzakjes gekocht van 1 euro ,zitten er 100 in.