Luieremmer nodig? Welke?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Ikke88, Oct 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ikke88

Ikke88 Actief lid

Dec 15, 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Ik zit erover te denken om een diaper champ luieremmer te kopen maar vind ze nogal duur eigenlijk. Ruik je dan echt niets meer en hoe vaak moet je deze legen?
    Zijn er ook goedkopere opties die het ook goed doen :)?

Dank alvast!

2. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

May 12, 2015
    1,719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Ik heb gewoon een klein prullenbakje zoals op toilet/badkamer. Geparfumeerde zakjes er in en 1 a 2x per dag legen. Ruiken er niets van. Gaan maar 4 luiers in als ze flink vol zitten.
    Zal niet meer voldoende zijn als ze wat groter word, maar dat is een probleem voor later ;)

3. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0
    Niet je vraag maar ik heb bij verschillende mensen om me heen de diaper champ of soort gelijk gezien, en ik vond het een beetje tegenvallen allemaal. Wij hebben om die reden een prullenbak en geparfumeerde luierzakjes gehaald (100 voor € 1,31). De poepluiers nemen we ingepakt direct mee naar beneden en gooiden we aan het eind van de dag in de container. Nooit last van vieze luchtjes.

4. meid27

meid27 Actief lid

Sep 18, 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een goedkope luieremmer maar deze wil ik gebruiken voor evt wasgoed etc.
    De luiers gaan gelijk in geparfumeerde zakjes bij de action te koop en hup de grijze container in ik vind het zelf vies om ze in een emmer te bewaren.

Succes!!

5. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

Aug 1, 2014
    717
    0
    0
    Ik heb een gewone simpele luieremmer (zo eentje die je ook bij een alles-in-1 pakket voor het badje hebt) en werkt prima. Leeg 'm elke dag in de wasmachine (omdat het wasbare luiers zijn ;)). Heb wel in het begin naar een diaper champ gekeken maar wilde dat geld liever in andere leuke dingen steken :).

6. Goedemorgen

Goedemorgen Actief lid

Jun 5, 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb eerst gewoon zon emmer gehad maar dat stonk verschrikkelijk. Nu de luieremmer van de Hema en ruiken niks meer!

7. Louloute

Louloute Niet meer actief

Wij hebben de diaperchamp. De kleine. Legen hem zo'n 2x per week. Je ruikt idd niets! Alleen als je de zak moet verschonen :p

8. caat

caat Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    1,195
    1
    36
    Hier stond hij wel klaar om te gebruiken, maar onding. Mijn zus heeft hem nu en gebruik hem in combi met geparfumeerde zakjes. Ik gooi gewoon volle zakjes meteen buiten in container, vind ik veel fijner dan een emmer

9. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,934
    3,945
    113
    Wij hebben een hele simpele luieremmer en zolang je het deksel er goed op doet ruik je niks hoor.

10. elita

elita Bekend lid

Feb 25, 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken de luieremmer waar we ook het bad mee vullen. In de emmer zit een vuilniszak en de luiers stoppen we in de luierzakjes van de action. Nog nooit last van stank gehad

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij gebruiken de diaperchamp en zijn erg tevreden. Poepluiers doen we in de geur zakjes en dan erin. Je ruikt helemaal niets. Leeg hem eens in de drie dagen.

12. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    ik heb helemaal geen luieremmer..
    vind het maar vieze stinkdingen ;)
    ik gooi ze meteen weg en dan heb ik verder ook niet te maken met eventuele geurtjes..

13. veense

veense Niet meer actief

Ik heb een Korbell van 16,95 (geloof ik uit mijn hoofd) van de Babydump. Navullingen doe je best lang mee (in 5 maanden nu 3 rollen gebruikt). Je kunt er eventueel ook pedaalemmerzakken in doen, maar ik vind dit systeem erg handig, je hoeft je neus bij het vervangen niet boven een open zak te houden ;)

14. Sakura123

Sakura123 Actief lid

Dec 16, 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Jullie vullen het badje met dezelfde emmer waar je de luiers in doet? Kan aan mij liggen, maar klinkt niet zo hygiënisch 😁

15. Ikke88

Ikke88 Actief lid

Dec 15, 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie tips! Miss dan maar een simpele icm luier zakjes van de action.. Ik twijfel nog een beetje hihi..

16. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,244
    2,362
    113
    Female
    Wij hebben voor Y een simpele luieremmer met deksel gebruikt, maar die vieze plasgeur was na een half jaar echt in die emmer getrokken en zelf met chloor niet meer schoon te krijgen. dus ook als hij vrijwel leeg was een enorme stank als hij open ging. was steeds maar even, maar toch vies. toen ik zwanger bleek van S hebben we gelijk een diaper champ aangeschaft, deze wordt elke 2-3 dagen geleegd en ruik je eigenlijk alleen een beetje bij het wisselen van de zak en als hij eigenlijk al vol is maar je er toch nog eentje bij wilt proppen.. de oude luieremmer is heel snel de kliko in gegaan..

17. Krullie88

Krullie88 Actief lid

Feb 19, 2012
    150
    0
    0
    Wij hebben de grote diaperchamp en we vinden het een ideaal ding!
    Echt geen geurtjes die vrij komen

18. Banana

Banana Fanatiek lid

Jun 29, 2014
    2,045
    621
    113
    Ik had zo een simpele luieremmer staan. Super blij dat ik geen diaperchamp oid heb aangeschaft! Mijn emmer staat echt stof te happen. Wij gooien de luiers gelijk in de kliko en helemaal geen last van vieze geuren!

19. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,344
    10,307
    113
    Zou ik niet doen,voor dat geld kun je heeeeel veel zakjes kopen en nog wat leuks

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,548
    3,057
    113
    Hier gooien we de luiers gewoon gelijk weg.
    Verschoon toch meestal beneden :)

Share This Page