Bij de vorige etos kaarten kon je een Trainingbeker van Nuby krijgen. Wie heeft deze beker ook gehaald en wat zijn jullie ervaringen? DrogistDrogist.nl | Nuby trainingsbeker met brede zachte tuit 6+maanden. Jongenskleuren. | Verzorging Als mijn zoontje de beker laat vallen schiet het handvat los van de dop, waardoor hij gaat lekken. Dit mag toch niet kunnen? De tuit opzich lekt niet maar het handvat zorgt voor lekkerij. Heb Nuby net al gemaild met deze klacht ben benieuwd Wilde nu voor deze beker gaan. Iemand bekend met deze? DrogistDrogist.nl | Nuby anti-lekbeker 2 handgrepen. Jongenskleuren. ID9644 | Verzorging
Ben wel benieuwd of hier iemand is die uberhaupt al eens een echte goede antilekbeker heeft gehad. Bij ons lekken die krengen allemaal...
Ik heb die eerste ook via die kaarten. Ik wilde vanalles in huis hebben, omdat ik het handig zou vinden als hij uit vanalles kan drinken. Hij drinkt uit een rietjesbeker (nuby), een antilek harde tuitbeker van avent en ook die van nuby (etoskaart). Maar ik heb die nog niet zo vaak gebruikt, omdat ik de rietjesbeker en de harde tuitbeker van avent erg fijn vind voor hem. Volgens mij heeft mijn vriendin die beker in je tweede link. Volgens mij bevalt die prima. Maar ik denk dat zo'n zachte tuit (flessenspeen materiaal) nooit helemaal goed antilek kan zijn. De bekers die ik dus gebruik werken prima, natuurlijk lekt er wel eens iets uit, maar dat is dan het restje wat nog in de tuit of het rietje zit. Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.winkelvoorkinderen.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/m/img_4013.jpg Google Afbeeldingen resultaat voor http://cdn.webshopapp.com/i/zz19iq/160x120x2/nby-anti-lekbeker.jpg
Hier hebben we de beker van je eerste link maar vraag me af hoe het handvat er bij jullie af kan springen. Bij ons is het een gesloten rondje dat onder de speen en ring gaat. Hier lekt hij overigens wel verschrikkelijk maar komt inderdaad volgens mij omdat er een speen in zit.
Het handvat springt er niet echt af maar gaat los van die dop zitten. Zakt dus zeg maar naar beneden uit de sluiting met de dop. Hmm ga ik toch eens de tweede link proberen
Het enige wat niet lekt is mijn sportbidon van Nike. Daar drinkt mijn zoontje goed uit, maar nu is hij al 17 maanden. Als we een dagje weg gaan neem ik die dan maar mee gevuld met water. En pas als je er aan zuigt komt er water uit. Of je moet er heel hard in knijpen, maar die kracht heeft mn zoon nog niet. En thuis zijn we gestopt met al die antilek dingen vanaf dat hij 1 is. Niks werkt, alles lekt en dat vind ik drie keer niks. Dus vanaf dat hij zo'n 11/12 maanden was begonnen met een gewone beker. We bouwen dan wel drink momentjes en ik hou de beker vast en dat gaat prima.
Kreeg net dit mailtje van Nuby. Heb gisteravond gemaild dus dat is best snel. Beste Susan, Bedankt voor het vertrouwen dat je stelt in onze Nûby producten !!! Wereldwijd worden onze producten met heel veel succes gebruikt door jonge ouders. Het kan gebeuren dat een exemplaar door de mazen van het net glipt. Graag jullie adres zodat ik 2 nieuwe drinkbekers kan opsturen via de post. Groetjes, Piet
Ja ben benieuwd welke ze nu opsturen had nl om die andere beker gevraagd. Daar zit het handvat aan de beker ipv aan een ring onder de dop.
Goede service van Nuby! Wij hadden antilekbekers van Avent. Bevielen prima. Hebben ook twee bekers gehad van het Kruidvat, met zachte 'tuit', die deden het ook prima.
bedoel je dat je om die onderste hebt gevraagd? die heb ik altijd gebruikt voor onze zoon, en nu gebruiken wij ( uiteraard nieuwe ) dezelfde voor onze dochter, de oren hiervan zitten niet aan de beker maar ook aan de ring onder de dop,
Netjes en snel van nuby! Ik ben ook benieuwd welke 2 ze gaat opsturen. Laat je het weten als je ze hebt?
de 1e beker is idd niet anti-lek en een vervelend bijkomend probleem is dat Etos de vervangende speen niet meer verkoopt. Ik had dus de beker gekocht voordat hij via de baby-zegels te halen was. Mijn zoontje beet de speen stuk en ik kon de jacht openen op een nieuwe speen. Deze was zeer slecht verkrijgbaar. Uit nood heb ik mijn zegelkaart ingeleverd bij de etos voor een nieuwe beker ipv nieuwe speen. Maar ik vond het een super beker van speen naar tuit. Ik had geen probleem met losschieten wel met het slaan op de speen zelf. Het werd dan een enorme smeerboel
Mejojo: heb om de onderste gevraagd van mijn eigen berichtje. Deze handvaten zitten toch los van de ring. Nou ja we zien wel welke we opgestuurd krijgen. Mijn zoontje zit nu maar weer aan de fles met diksap, gaat toch nog een beetje sneller.
Maar deze handvaten zitten toch niet apart aan een ring zodat het van elkaar los kan raken zoals bij de eerste beker? Dit is toch de ring met handvat en verder niks??
Ik heb van die eerste beker een stuk of 5, omdat dat de enige tuitbeker was waar Jason uit kon drinken toen hij 12 mnd was. Bij 1 beker raakt het deel met die handvatten ook los van de ring. Bij de andere bekers heb ik dat niet. Ik heb wel vaak het probleem dat de speen een beetje los gaat zitten tijdens het drinken en dus naar beneden zakt, moet hem dan telkens weer goed doen. Die 2e beker heb ik ook geprobeerd, maar wilde Jason niet uit drinken. Heb de zoektocht naar een nieuwe beker wel geopend, wil een harde tuit (hij is tenslotte al 19 mnd) maar niet al te snel met zulke dingen leren
ehmm tja hoe leg je dat uit, je hebt de ring waar de handvaten aan vastzitten, in die ring zit de "speen" die je ook weer kunt vervangen, deze kun je in zijn geheel dan weer draaien op de beker. de handvaten zitten dus wel vast aan de ring