luieremmer

Discussion in 'De babyuitzet' started by VrouwtjeRomy, Jul 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Welke hebben jullie? en zijn jullie er tevreden mee?

De baby komt de eerste periode (de periode met de meest vieze luiers en luchtjes) bij ons op de kamer slapen en we vroegen ons af welke luier emmer goed is.

We denken nu aan de Diaper champ, ik hoorde dat deze wel een vieze walm kan geven als je de luier erin gooit maar dat de vieze geur niet blijft hangen.

Heb namelijk geen zin om in een strondlucht te gaan slapen haha.

Maarja heb ook geen zin om 65 euro uit te geven aan een luieremmer wat niet is wat we willen.

We hebben ook gekeken naar die Nappy Wrapper maar ik vind 100 euro in het jaar aan plastic zakken voor dat ding wel erg overdreven veel! Zo'n 3pack navul-cassettes kosten 25 euro en ze zeggen dat je een maand met 1 zo'n cassette doet.

dit las ik ook:

Luieremmer: Nappy Wrapper, Diaperchamp of plastic emmer? | Babyvergelijk.nl

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ik had een nappy wrapper... en nu gewoon een rvs pedaalemmer. de luiers doe ik eerst in luierzakjes en dan pas in de pedaalemmer.

3. maansteen

maansteen Fanatiek lid

Jul 7, 2011
    1,316
    0
    36
    Wij hebben de daiper champ en zijn er heel tevreden over. Het klopt wel van die vieze lucht die je ruikt wanneer je een luier weggooit, maar de lucht blijft niet hangen.
    Zeker als je 'm goed schoon houdt en de vuilniszak regelmatig wisselt.

We hebben de medium, groot genoeg voor een normale vuilniszak.

4. flipflop

flipflop Fanatiek lid

Dec 4, 2010
    3,250
    1,009
    113
    Zuid-Holland
    diaperchamp bevalt hier prima!

5. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zou gewoon een afvalemmertje op de overloop ofzo zetten en ze in van die goedkope luierzakjes doen.

6. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb hier luierzakjes van action, gaat prima!!! Ruik er echt geen poepbroek doorheen en dat zakje gaat 's nachts in een normale luieremmer... Prima!!!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hier gewoo zo'n standaard emmer met deksel. Staat in de badkamer dus geen rare luchtjes in de slaapkamers

8. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik heb ook een luiermmer, doe de luiers snachts dan wel in zo'n zakje ja, lijkt me dat de geur dan wel meevalt!

9. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83

Hier staat de luieremmer idd ook op de overloop.
    Ideaal

10. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,274
    2,976
    113
    Verplaatst naar 'de babyuitzet'.

11. angel229

angel229 Niet meer actief

Pedaalemmer van de Xenos met luierzakjes van de Action. Vond gewone luieremmer onzin. Pedaalemmer kun je nadien ook nog gebruiken. Hier staat hij naast de commode. Poepluiers gaan gelijk mee naar beneden in de container.

12. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Ik gooi ze gewoon zo in de afvalbak. Zo raakt de zak ook sneller vol en iedere 1 a 2 dagen neem ik een nieuwe zak.
    Ik vind persoonlijk zo'n luieremmer erg duur. Die witte van de HEMA houd geen geur tegen en daarom na 2 mnd ook niet meer in gebruik. Nee, hier bevalt de afvalbak in de keuken het beste!

13. VrouwtjeRomy

bedankt meiden!

De "gewone prullebak" is bij ons nogal een eind lopen dus dat word hem helaas niet, We hebben ook geen overloop dus dan zou hij vlakbij de buitendoor komen te staan, niet lekker voor de mensen die op bezoek komen...

We houden het denk ik toch bij de diaper champ! Nog geen negatieve dingen over gehoord en dan doen we de luiers eerst in een boterhamzakje of die luierzakjes van de action waar jullie het over hebben. Dan hebben we vast helemaal geen geur meer!

De diaper champ is ook lekker hoog idd dus dan hoef je niet zo te bukken.

14. Mon

Mon Fanatiek lid

Jul 6, 2011
    1,135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een diaperchamp. Tot zes maanden viel het alles mee met de stank, maar met de echte poepluiers kwam toch ook de stank. We doen nu de poepluiers in een luierzakje en dan in de diaperchamp. Die zakjes kun je overigens ook krijgen bij de Hema en de Etos.

15. Babyfan

Babyfan Niet meer actief

De eerste 6-8 maanden hadden we geen last van stank uit de Diaper Champ. Nu toch echt wel en niet alleen bij het weggooien van de luier.
    Met luierzakjes is het probleem goed opgelost. En het is inderdaad erg praktisch dat hij hoog is. Ben toch tevreden met mijn keus.

16. VrouwtjeRomy

thanks! 4-0 voor de diaper champ!

17. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Hier een gewoon pendaalemmer a 10 euro van de blokker. luier in een action-luierzakje en weg ermee. je ruikt echt niets en je hoeft ook niet te bukken.

18. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Diaper champ!! Zeer tevreden over en tuurlijk ruik je 'm wel eens als je de luier weggooit, maar daarna echt niet meer hoor. Tenminste dat is mijn ervaring. Ben er zeer tevreden over.

19. shadowstep

shadowstep Bekend lid

Jul 6, 2011
    671
    0
    0
    Wilde ik ook zeggen. Op de overloop een emmertje of afvalemmer en daar de luiers in doen. Heb je er in ieder geval op je kamer geen last van. Of in een kamer ernaast, badkamer of iets dergelijks.

20. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,930
    184
    63
    Ik heb gewoon een klein afvalbakje en leeg deze elke dag. Het stinkt niet.

Share This Page