luieremmer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door VrouwtjeRomy, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Wat is een luierzakje?:(

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Een boterhamzakje voor luiers ;)
    Bij Action kun je ze halen, kost haast niets. Zijn iets geparfumeerd en isoleren de stank goed.

3. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

oh echt?! :$ geniaal!

**zet luierzakjes op de uitzetlijst**

4. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Die luierzakjes van de Action heb ik meteen weer weggegooid, die vond ik nog viezer stinken dan de luiers zelf :p penetrante lucht.
    Ik ben wel tevreden over de Hema luieremmer.

5. Janna

Janna Fanatiek lid

Wij hebben een daiper champ gekocht via mp voor 25 euro. Ik kan nog niks zeggen over stank, aangezien ik nog lang niet ben bevallen, maar wilde je er op wijzen dat je ze veel goedkoper kunt krijgen. Deze was echt goed schoongehouden en zag er nog prima uit.

6. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    De Hema zakjes vindt ik nog wel meevallen. Die van de Etos daarentegen vond ik ook redelijk stinken.

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wij hebben alleen in het begin een gewone luieremmer gebruikt.
    we doen nu al sinds een hele tijd de vieze luiers in een gewone prullenbak die in de bijkeuken staat.
    moet zeggen dat het wel luxe is om een bijkeuken te hebben, anders zou ik denk ik ook voor luierzakjes gaan en dan een kleine prullenbak en die heel vaak legen.

liefs doris

8. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Vind die van Action helemaal niet stinken juist. Ook niet super lekker, maar absoluut niet vies....
    Zo zie je maar...gewoon zelf proberen, blijft de beste manier.

9. Babyfan

Babyfan Niet meer actief

Action luierzakjes hier ook geen succes. gebruik C1000 met vanillelucht. Je kunt t gewoon uitproberen 1 zakje van die dingen kost toch 3 keer niks in vergelijking met die cassete's. En mss werkt t ook al met gewone boterhamzakjes.

10. soley

soley Actief lid

11 jul 2010
    332
    0
    0
    Noord Brabant

11. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben gewoon een pedaalemmer gekocht bij xenos. Deze staat niet op de slaapkamer, maar op de overloop. De luier gooien we na 'gebruik' eerst dicht op de grond, net als de was en daarna gaat het in de luier prullenbak en de was in de wasmand. Poepluiers kregen een boterhamzakje erom (in de commode lade) en die gingen direct mee naar beneden naar de otto. :)

Deel Deze Pagina