Ik weet niet of dit de juiste plek is om mijn vraag te stellen.... Zoals het er nu voor staat ben ik 12november uitgerekend. En daarom zou ik graag tips en adviezen willen hebben wat betreft een winterjas. Of iets dergelijk. Ik vind het een beetje "onzin" om een nieuwe speciale zwangerschapswinterjas te kopen, je draagt het maar eventjes. Op dit moment heb ik wel een winterjas, maar niet eentje waar later een dikke buik in past. Jas begint nu al een beetje te knellen hihi. Hoe hebben jullie dat gedaan qua jassen?
Ik ben voordat ik zwanger werd zo'n 10 kilo afgevallen.. en had mijn winterjas van vorig jaar nog..die nu veel te groot was.. maar wel ideaal met de zwangerschap .. Mare anders een jas kopen via MP? Of bij een goedkope winkel één die paar maten te groot is.. maar wel met ceintuur dan kun je m nog beetje in model trekken
Poncho (maar daar moet je van houden ) zit lekker en is ideaal want je weet niet hoe "dik" je dan bent of gaat worden. Ik vond schoenen een groter probleem dan de jas in oktober waren mn crocs erg koud en schoenen kreeg ik door mn olifantenpootjes niet meer aan,,,,,,,,Hopelijk blijft me dat bespaart Hahah
Ik heb bij de Zeeman een jas gekocht 2 maten groter. Paste mijn buik perfect in (vorige zwangerschap) en lubberde ook niet heel erg. Was maar iets van 10/15
Ik heb deze winter op n gegeven moment m'n jas open moeten laten. Dik vest eronder of trui. Ga voor dat even geen jas kopen. Nu heb ik geen jas maar wat vestjes.
Groter/dikker vest met een poncho erover zou ik doen. Heb ik nu de hele winter aangehad en niet koud gehad. Maar t was geen winter winter gelukkig haha. Als je veel vocht vasthoudt kun je pech hebben met je voeten...ik loop al maanden op slippers en dunne instappers. Kan gelukkig nu wel met dit weer.
Ik zou nu alvast in de outlet kijken voor een winterjas. Bij bonprix hebben ze goedkope winterjassen nog staan of anders ff google ->goedkope positiemode. Voor nog geen 30euro heb je al een jas.
Ik ben in april bevallen, dus heb met een dikke buik de hele winter meegemaakt. Wel had ik geluk dat het een zachter winter was Ik heb me vooral gered met een opeenstapeling van alternatieven. Een te grote oude winterjas van mezelf, daarna een oude winterjas van mijn man, en als laatste een dikvest met een sjaal.
Ik paste gewoon mijn winterjas nog. Verder liep ik ook vaak met een poncho. Maar misschien op mp kijken?
Ik had een poncho! Als het echt koud was, deed ik daarover nog mijn gewone winterjas, die kon dan niet meer dicht. Maar met de poncho onderaan was het toch warm genoeg.